آپدیت جدید بازی Marvels Spider-Man Remastered مشکل مربوط به رست مود را حل می نماید

به گزارش دور زمین، عرضه بازی Marvels Spider-Man Remastered در چند هفته گذشته با مسئله ای همراه بود که باعث کرش کردن بازی پس از خارج شدن از حالت رست مود می شد، اما آپدیت جدیدی این ایراد را برطرف نموده است.

آپدیت جدید بازی Marvels Spider-Man Remastered مشکل مربوط به رست مود را حل می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از بازی سنتر،افرادی که پلی استیشن 5 را در دو هفته اخیر خریداری کردند، علاوه بر Spider-Man: Miles Morales، به ریمستر نسخه 2018 نیز دسترسی داشتند. این ریمستر اما با وجود همه بهبودها، مسئله ای را به همراه داشت. به گزارش بسیاری از کاربران، قرار دادن PS5 در حالت رست مود در هنگام تجربه این بازی و Resume کردن مجدد آن، باعث کرش کردن بازی می شد.

حال استودیو Insomniac Games با انتشار آپدیت 1.001 این مشکل را برطرف نموده است. این آپدیت همچنین امکان انتقال سیو نسخه پلی استیشن 4 بازی Marvels Spider-Man را به نسخه ریمستر فراهم می سازد. برای انتقال سیو، کاربران نسخه PS4 نیز ابتدا باید آپدیت جدیدی که عرضه شده را دانلود نمایند.

علاوه بر حل مشکل کرش کردن، گفته شده که آپدیت جدید نسخه ریمستر کیفیت و عملکرد ری-تریسینگ را بهبود بخشیده و مسائل مختلفی در Accessibility، انیمیشن ها و آرت محیط ها را برطرف می نماید.

بازی Marvels Spider-Man Remastered هم اکنون به وسیله خرید نسخه آلتیمیت ادیشن Marvels Spider-Man: Miles Morales برای PS5 در دسترس است. در حال حاضر، راه دیگری برای دسترسی به نسخه ریمستر بازی وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3475

به "آپدیت جدید بازی Marvels Spider-Man Remastered مشکل مربوط به رست مود را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت جدید بازی Marvels Spider-Man Remastered مشکل مربوط به رست مود را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید