بازی های استقلال را فقط به خاطر نکونام می بینم ، قسمت نبود سال جاری با او همکاری کنم

به گزارش دور زمین، حسین کعبی که 4 سال دستیار جوادنکونام بود تاکید نمود بازی های استقلال را فقط به خاطر او دیدن می نماید و دوست دارد این سرمربی در کارش پیروز گردد.

بازی های استقلال را فقط به خاطر نکونام می بینم ، قسمت نبود سال جاری با او همکاری کنم

کعبی نزدیک به 100 بازی ملی را در کارنامه دارد و طی 4 سال گذشته به عنوان یاری مربی کنار جوادنکونام بود اما وقتی نکونام راهنمایی تیم استقلال را برعهده گرفت همکاری شان ادامه نیافت.

کعبی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط استقلال در دو بازی گذشته با راهنمایی جواد نکونام تاکید نمود: مطمئنا برای جواد نکونام در استقلال آرزوی پیروزیت می کنم. برخی ها از او انتقاد می نمایند که هم سبک کی روش بازی می نماید و دفاعی است. در حالی که طبیعی است در فوتبال برای اینکه پیروز شوید، ابتدا نباید گل بخورید. بعد از آن به فکر گلزنی باشید. تیمی که می خواهد قهرمان گردد در بازی هایی که انجام می دهد نباید گل بخورد.

وی اضافه کرد: برای همین هم جواد نکونام در 4 سالی که فولاد در 2 سال آن توانست جام بگیرد. حالا برخی ها متاسفانه با انتقاد از نکونام یا می خواهند خودشان را نشان دهند یا اصلا پیگیر فوتبال نیستند. 4 سال به عنوان مربی کنار او بودم و قبل از آن هم سال ها در تیم ملی کنار نکونام بازی کردم . هر کسی سیستم خاص خودش را دارد . به خوبی می دانم کار کردن با جواد نکونام خیلی سخت است. حالا فرق نمی نماید شما بازیکن باشید یا مربی . چراکه نکونام کل وقتش را برای پیروزیت تیم می گذارد و شما هم باید مثل او باشید. خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

کعبی که سابق بازی برای پرسپولیس را دارد تاکید می نماید نه استقلالی است نه پرسپولیسی. او در این زمینه می گوید: اگر بازی های استقلال را می بینم و آرزوی پیروزیت استقلال را دارم، فقط به خاطر رفیقم جواد نکونام است. دوست دارم این رفیقم حالا که راهنمایی تیم استقلال را برعهده گرفته در این تیم پیروز باشد. هیچ گاه در استقلال بازی نکردم. این حرف هایی هم که می زنم فقط به خاطر رفیقم (نکونام) است. چند سال با هم بزرگ شدیم.

او در باره اینکه در سال های گذشته به عنوان دستیار کنار نکونام بوده اما چرا در استقلال این همکاری ادامه نداشته است، گفت: حالا قسمت نبود در استقلال در کنارش باشم. الان هم که پیگیر شرایط و نتایج استقلال هستم و بازی هایش را می بینم به خاطر او است.

این بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان در مورد جدال حساس این هفته استقلال مقابل سپاهان گفت: سپاهان در دو بازی گذشته خودش مقابل دو تیم خوب تراکتور و ذوب آهن امتیازات خوبی را کسب کرد. من بازی هایش را دیدم . مهر ه های فوق العاده ای دارد و قابل قیاس با استقلال نیستند. به طور نمونه احسان در تیم ما (فولاد) فیکس بود ولی در سپاهان نیمکت نشین است. مطمئنا بازی سخت و سنگینی است اما با این حال معتقدم تیم ها در هفته های ابتدایی نمی توانند خودشان را نشان دهند چراکه دوران بعد از بدنسازی خود را سپری می نمایند و از هفته هفتم به بعد شکل واقعی خود را می گیرند.

وی اضافه کرد: با این حال به نظرم بازی خوبی می گردد. امیدوارم هر دو تیم با بازی خوب شان باعث شوند از بازی لذت ببریم مطمئنا هم همین طور خواهد بود . هر دو تیم از تیم های خوب کشورمان هستند و طرفداران زیادی هم دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5991

به "بازی های استقلال را فقط به خاطر نکونام می بینم ، قسمت نبود سال جاری با او همکاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های استقلال را فقط به خاطر نکونام می بینم ، قسمت نبود سال جاری با او همکاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید