بازگشایی بزرگترین غار آبی دنیا، علیصدر پذیرای گردشگران نوروزی است

به گزارش دور زمین، استاندار همدان از بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفندماه اطلاع داد.

بازگشایی بزرگترین غار آبی دنیا، علیصدر پذیرای گردشگران نوروزی است

ایسنا: علیرضا قاسمی فرزاد درباره بازگشایی غار علیصدر گفت: دو سال است که با شیوع بیماری کرونا غار علیصدر تعطیل بود بنابراین بر اساس تدابیر اندیشیده شده، غار علیصدر از پنجشنبه 26 اسفند ماه پذیرای گردشگران است.

وی با اشاره به اینکه غار علیصدر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و واحدهای خدماتی و اقامتی فعال خواهند بود، اضافه کرد: از روز پنجشنبه هفت بیلبورد تبلیغاتی در ورودی ها و خروجی های استان نصب و با تبریک سال نو به گردشگران اعلام می گردد که این غار شگفت انگیز بر روی مسافران باز خواهد بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه گردشگران با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن لازم است، توضیح داد: با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم کدهای ملی استعلام و اجازه بازدید به افرادی که حداقل دو دز واکسن کرونا تزریق کردند، داده می گردد.

استاندار همدان عنوان نمود: رونق گردشگری به علت ایجاد شغل، فراوری ثروت و ارزش اضافه کرده از اولویت های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری های جدی که برای ثبت جهانی آثار تاریخی استان همدان از جمله هگمتانه و غار علیصدر در جریان است، در پی زمینه سازی رونق صنعت گردشگری هستیم.

به گفته قاسمی فرزاد مثلث گردشگری غرب کشور نیز به منظور معرفی و تبیین جذابیت های همدان به گردشگران ایجاد شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4995

به "بازگشایی بزرگترین غار آبی دنیا، علیصدر پذیرای گردشگران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی بزرگترین غار آبی دنیا، علیصدر پذیرای گردشگران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید