بازسازی 400 نقطه شبکه توزیع گازرسانی آسیب دیده از سیل لرستان

به گزارش دور زمین، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: سال جاری 400 نقطه خطوط تغذیه و شبکه توزیع آسیب دیده از سیل سال گذشته شناسایی، بازسازی و مقاوم سازی شده است.

بازسازی 400 نقطه شبکه توزیع گازرسانی آسیب دیده از سیل لرستان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار ،کرم گودرزی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: برای اجرای این طرح ها 15 میلیارد تومان هزینه شده و بخش عمده ای از کارها با استفاده از توانمندی کارکنان شرکت گاز استان لرستان اجرا شده که باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه ها شده است.

او افزود: جابجایی CGS پلدختر، مقاوم سازی خط تغذیه معمولان و بازسازی و مقاوم سازی شبکه گاز خرم آباد در محل پلهای باباحسین، ناصروند، کرگانه و ماسور بخشی از این طرح ها است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان اضافه نمود: همچنین مردم 15 روستای جهت دهستان افرینه و منطقه زیودار پلدختر تا خاتمه امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند.

او گفت: زیرساخت های خط انتقال گاز معمولان مقاوم سازی شده و هم اکنون از 2 نقطه شرایط تامین گاز در این منطقه وجود دارد.

گودرزی ادامه داد: تعهدات شرکت ملی گاز ایران در مورد نصب علمک ها در سایت های سیل زدگان پلدختر و معمولان به طور کامل اجرا شده و هیچ گونه درخواستی برای نصب باقی نمانده است.

او با بیان این که گاز پلدختر و روستاهای تابعه از ایستگاه واشیان تامین می گردد، اعلام کرد: این ایستگاه امسال مقاوم سازی شده و در سرویس بهره برداری قرارگرفته و زیر ساخت های گاز شهرستان پلدختر مشکل خاصی ندارند.

گودرزی یادآورشد: شرکت گاز استان در کوشش است ، گاز درخواستی صنایع شهرستان پلدختر را نیز تامین کند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3326

به "بازسازی 400 نقطه شبکه توزیع گازرسانی آسیب دیده از سیل لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 400 نقطه شبکه توزیع گازرسانی آسیب دیده از سیل لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید