بازار محله چینی ها بانکوک

به گزارش دور زمین، بازار محله چینی ها بانکوک یکی از جاذبه‌های ستنی تور تایلند در شهر پرگردشگر بانکوک است. این بازار در خیابان یاوارت (yaowarat)، بانکوک قرار گرفته است و یکی از مکان‌ها برای تجربه یک خرید ارزان است.

بازار محله چینی ها بانکوک

بازار محله چینی ها یک مکان عال برای خرید است که در در آن انواع کالاها همچون لوازم منزل، اسباب بازی و لوازم التحریر برای بازدید وجود دارد. در این محله فروشگاه های طلا فروشی و رستوران های چینی وجود دارند. معبد بودای طلایی (Guru Tawan Sikh Temple)، اصلی‌ترین جاذبه این محله است. از همان ابتدا متوجه تفاوت فضای این قسمت شهر، با دیگر قسمتهای بانکوک می‌شوید. در این خیابان پر از غذاهای خیابانی، فروشندگان دوره‌گرد که غالبا در حال فروش بلیط‌ های بخت آزمایی می‌باشند، مغازه‌های طلافروشی، بوهای عجیب و غریب، بازارهایی پر از جنس و کوچه و پس کوچه‌هایی تنگ و تاریک است. محله چینی‌ها با ترکیبی از فرهنگ چینی و تایلندی ساخته شده است. رنگ‌های قرمز و زرد که نمادهایی از کشور چین هستند در جای جای این محله قابل مشاهده هستند. محله چینی‌های بانکوک، همانند دیگر محله‌های چینی جهان، پر از سمبل‌های فرهنگی هنر و تاریخ چین است. این مکان‌ها را به مقاصدی جذاب برای توریست‌ها تبدیل کند. هر ساعت از روز که وارد این محله بشوید، به احتمال بسیار زیاد گروهی توریست را مشاهده نمایید که مشغول گشت و گذار در این محله می‌باشند. بازارهای پر از جنس‌های ارزان قیمت، از بهترین جاذبه‌هایی هستند که گردشگران تور تایلند را به سوی خود می‌کشانند. مراجعه به محله چینی‌ها یکی از بایدهای بازدید از شهر بانکوک می‌باشد. 

در همه جای خیابان یاوارت، گاری هایی مشغول فروش انواع و اقسام سوپ یا ترکیبات مختلف برنج و غذاهای دریایی هستند. می‌توان به راحتی به سالم بودن این غذاهای خیابانی اعتماد کرد. امتحان کردن غذاهای مختلف چینی و تایلندی و گشت و گذار در بازارهای مختلف، از جمله جاذبه‌های این محله در تور بانکوک است.

چگونه به محله چینی ها در بانکوک برویم ؟

برای مراجعه به این بازار باید دو راه دارید، یکی این که از سیلوم (Silom) یا راتاناکوسین (Rattanakosin) سوار قایق شده و پس از 20 دقیقه به محله چینی ها در بانکوک برسید و دوم این که از مترو استفاده کنید. کافیست به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو بروید، سوار مترو شده و در ایستگاه هوا لامپونگ (Hua Lamphong) پیاده شوید، از خروجی شماره 1 بیرون رفته و با یک پیاده روی 5 دقیقه ای خودتان را به خیابان یاوارات (Yaowarat)، که خیابان اصلی محله چینی‌ها می‌باشد.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2895

به "بازار محله چینی ها بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار محله چینی ها بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید