بازار شناور بانگ نام پئونگ بانکوک

به گزارش دور زمین، بازار شناور بانگ نام پئونگ (Bang Nam Pheung)، یکی از نزدیک‌ترین بازارهای شناور به شهر بانکوک است که در کنار رود Chao Phraya برپا می‌شود و اجناس متنوعی برای خرید دارد.

بازار شناور بانگ نام پئونگ بانکوک

این بازار را باید بازار کنار رود نامید تا بازار شناور. فقط چند قایق که در حاشیه‌ی رود توقف کرده‌اند وجود دارند. بقیه‌ی غرفه‌ها و مغازه‌ها را، غرفه‌های زمینی تشکیل می‌دهند. اما پس از موفقیت و به شهرت رسیدن بازارهای شناور Damnoen Saduak و Amphawa، این مدل از بازارهای پرطرفدار در سراسر تایلند بیشتر شدند. امروزه هر روستایی که در کنار رودخانه قرار دارد، یکی از این بازارها به نام خود تشکیل داده است. بازار بانگ نام پئونگ، چندان بزرگ نیست ولی تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خوردن غذاهای محلی و تماشای زندگی اهالی روستا را برای شما رقم خواهد زد.

این بازار تنها چند کیلومتر با شرق بانکوک فاصله دارد. با این حال دسترسی به آن ساده نیست. به همین دلیل است که از بازارهای مشابه، کمتر شناخته شده و خلوت‌تر است. اگر می‌خواهید چند ساعتی از هیاهوی شهر دور باشید و زندگی روستایی در تایلند را مشاهده نمایید، حتما به این بازار مرراجعه نمایید.

این بازار در یک خمیدگی رود Chao Phraya، مشهور به ریه‌ی سبز بانکوک قرار گرفته و یکی از زیباترین بازارهای شناور تور تایلند به شمار می‌رود. این منطقه با اینکه در نزدیکی شهر قرار دارد، دست‌نخورده باقی مانده و سرسبز و دیدنی است. اگر تصور شما از بازار شناور، کانالی پر از قایق‌های چوبی است، این بازار انتظار شما را برآورده نمی‌کند. این بازار برعکس بازار مشهور Damnoen Saduak، یک بازار محلی واقعی است که لذیذترین غذاها و شیرینی‌های تایلندی را می‌توانید در آن پیدا نمایید.

بیشتر بازدیدکنندگان این بازار، از اهالی تایلند هستند و این بازار نسبت به موارد مشابه اصیل‌تر و سنتی‌تر است. رودخانه در این قسمت بسیار باریک است و فقط 5 تا 6 قایق طبخ غذا در آن وجود دارد. علاوه بر انواع غذاهای دریایی و سوپ نودل، میوه‌های استوایی عجیب و غریب و خوشمزه را می‌توانید از این بازار خریداری کنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3949

به "بازار شناور بانگ نام پئونگ بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شناور بانگ نام پئونگ بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید