بازار شناور آمفاوا بانکوک

به گزارش دور زمین، بازار شناور آمفاوا (Amphawa)، بهترین بازار شناور بانکوک است که در  فاصله 50 کیلومتری از شهر قرار گرفته است و تعداد زیادی غرفه‌‌ فروش غذا در حاشیه‌ آن وجود دارند.

بازار شناور آمفاوا بانکوک

دومین بازار شناور مشهور که در نزدیکی بانکوک قرار دارد، بازار آمفاوا می‌باشد که به بزرگی Damnoen Saduak نبوده اما بیشتر در بین گردشگران تور تایلند شناخته شده است.

برای اینکه با خیال راحت و در آسایش در تور بانکوک بتوانید از این بازار دیدن کنید، بهتر است زودتر خود را به اینجا برسانید و قبل از ناهار برگردید.

جذاب‌ترین قسمت این بازار که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند، فروشنده‌هایی هستند که در قایق، لذیذترین غذاهای دریایی را می‌پزند. اگر گرفتن غذا از قایق‌ها و خوردن آنها روی نیمکت‌های چوبی کوچک برای‌تان سخت است، چند قدمی دور شوید تا رستوران‌های مختلف را مشاهده نمایید.

در هر دو طرف کانال، مغازه‌های چوبی و قدیمی کنار هم قرار گرفته‌اند که انواع سوغات، شیرینی، غذای حاضری و بستنی می‌فروشند. تنوع غذاخوری‌ها و غذاها در این بازار به قدری زیاد است که حتما می‌توانید غذایی مناسب ذائقه‌ی خود پیدا و نوش جان کنید.

علاوه بر خرید سوغات و خوردن غذای محلی، بازدید از موزه‌ و معابد شگفت‌انگیز از جمله معبدی که تماما داخل یک درخت قرار دارد، سفر شما را تکمیل خواهد کرد. داخل معبد، یک تندیس طلایی بودا قرار گرفته است

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3948

به "بازار شناور آمفاوا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شناور آمفاوا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید