بابک جهانبخش : سینمایی&zwnjها راه به راه سیمرغ می گیرند اما به ما آب&zwnjنبات هم نمی&zwnjدهند

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - قیمت کنسرت آنلاین بابک جهانبخش که با قیمت 55 هزار تومان برای هر اجرای آنلاین در نظر گرفته شده است با واکنش های اعتراضی و کمپینهای تحریم و اعتراضات گسترده مخاطبان موسیقی درفضای مجازی رو به رو شده است.

بابک جهانبخش : سینمایی&zwnjها راه به راه سیمرغ می گیرند اما به ما آب&zwnjنبات هم نمی&zwnjدهند

شرکت آوای فروهر اعلام نموده است برای ضبط کنسرتی که در تاریخ 26 و 27 آذرماه به شیوه آنلاین پخش خواهد شد نیم میلیارد تومان هزینه نموده، به همین دلیل برای آن، بلیت های 55 هزارتومانی در نظر گرفته است.

اما این اتفاق باعث شده کانون های هواداری خواننده نسبت به قیمت بالای این کنسرت اعتراض داشته باشند.

در همین ارتباط بابک جهانبخش، در واکنش به این هجمه ها در استوری صفحات شخصی اش نوشته است: به اثری که فراوری نموده ایم ایمان داریم و چیزی کم نگذاشته ایم و هدفمند فراوری نموده ایم که کیفیت آن سینماتیک باشد و جذابیت اش چند برابر.

اما انتقادهایی که از سوی هواداران و مخاطبان موسیقی شده است باعث شده است، وی کامنت های صفحه خود را از ساعاتی پیش ببندد.

بلیت فروشی و پخش یک کنسرت ضبط شده در دو روز مختلف از دیگر شائبه های این برنامه است که منتفدان زیادی دارد.

پیش تر در نمونه های مشابه همایون شجریان برای کنسرت آنلاین زنده 10 هزار تومان و سیروان خسروی برای کنسرت ضبط شده 50 هزار تومان قیمت بلیت معین نموده بودند.

بابک جهانبخش در ادامه در یک استوری با اعتراض به شرایط موجود موسیقی بیان کرد: یه موضوع هم برای اینکه تو دلم نمونه بگم

مخاطب سینما بسیار بیشتر از موسیقیه! بخاطر همین هم می تونن با قیمت گذاری ارزانتر به سود میلیاردی برسن که طبعا آمارهارو مشاهده کردید در طی این سال ها!

وی در ادامه این مطلب آورده است: باور ندارید تعداد دنبال نماینده های هنرپیشه های تراز اول سینما را ببینید و با هنرمندان پیشتاز موسیقی مقایسه کنید!، سایت های مختلفی حمایتشان می نمایند برای ارائه آثارشان!،برنامه ویژه تلویزیونی برای شان ساخته می گردد!، بیلبوردهای تبلیغاتی!

این خواننده شناخته شده موسیقی پاپ در بخش دیگری از این مطلب با انتقاد به مقایسه شدن سینما و موسیقی اظهار کرد: تعداد تهیه نمایندگان و سرمایه گذار ها را اصلاً ببینید! جشنواره پشت جشنواره سیمرغ پشت سیمرغ، به ما آبنباتم هم نمیدن تهش!، ساخت سالن پردیس سینمایی پشت هم!، متأسفانه ما شبیه یک فرزند ناخواسته هستیم!

وی در ادامه یادآور شد: ما حتی دو تا سالن استاندارد با ظرفیت بالا نداریم که روحمون ارضا بشه که پیشرفت رو حس کنیم که اصلا بتونیم بلیط رو ارزونش کنیم همه بیان!، حرف زیاده اونم خیلی زیاد

بابک جهانبخش خاطر نشان کرد: شرمسار برای این درد دل، من دلم به حال خودم نمیسوزه، خیلی از دوستان هنرمند که تعدادشون زیاده در شرایط سختی هستند ولی آبرومند سر می نمایند ولی خیلی ها برای حمایت از یک اثر این عزیزان حتی اکتریت حاضر نیستند پول یک ساندویچ پرداخت نمایند. هیچ اسپانسری وارد موسیقی نمیشه اصلا، اینا دردناکه!

او در خاتمه گفت: شاید وقتش رسیده باشه یخورده نگاهمونو تغییر بدیم وگرنه دیگه فرهنگی به نام موسیقی نمیمونه ولی بی انصاف هم نباشیم همه چیز و هم نندازیم گردن یک مسئول خیلی جاها هوای مارو هم داشتن تو پخش مجوزها و منظورم سیاست کلی در ارتباط با موسیقی ست که بخش بزرگیش خودمونیم که زورمون میاد یه سی دی بخریم ولی برای خیلی چیزهای بی فایده وقت و هزینه به راحتی صرف می کنیم به جز هنر، و چقدر حقیقت تلخه!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3541

به "بابک جهانبخش : سینمایی&zwnjها راه به راه سیمرغ می گیرند اما به ما آب&zwnjنبات هم نمی&zwnjدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابک جهانبخش : سینمایی&zwnjها راه به راه سیمرغ می گیرند اما به ما آب&zwnjنبات هم نمی&zwnjدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید