ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز ماهان را قطع می نماید، ادامه پرواز های ماهان در دیگر راستا های بین المللی

به گزارش دور زمین، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: آمریکایی ها در راستای ادامه فشار های خود به کشور ما، به کشور ایتالیا فشار آورده اند تا مانع انجام پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان به رم و میلان گردد.

ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز ماهان را قطع می نماید، ادامه پرواز های ماهان در دیگر راستا های بین المللی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مقصود اسعدی سامانی در خصوص موضوع تحریم پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان به کشور ایتالیا و شهر های ر م و میلان به درخواست آمریکا، گفت: آمریکایی ها در راستای ادامه فشار های خود به کشور ما، به کشور ایتالیا فشار آورده اند تا مانع انجام پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان به رم و میلان گردد و ایتالیا تحت فشار آمریکا قرار گرفته است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: بدین ترتیب پرواز های ماهان به ایتالیا و شهر های رم و میلان، تا سرانجام آذرماه سال جاری برقرار خواهد بود و پس از آن ماهان پروازی به میلان ندارد.

وی گفت: البته شرکت ماهان پیش از این به کشور هایی اروپایی زیادی پرواز داشت. ضمن آنکه پرواز های ماهان به شرق اسیا برقرار است.

اسعدی سامانی با اشاره به اینکه فرصت ارتباطی بین ایران و ایتالیا با این تحریم قطعاً کمتر می گردد، اضافه نمود: البته باید به این موضوع توجه داشت که پرواز های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایتالیا برقرار است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی یادآور شد: پیش از این شرکت هواپیمایی ایتالیایی پرواز های خود را به ایران قطع نموده بود.

وی با مغرضانه خواندن چنین تحریم هایی از سوی آمریکا، اضافه نمود: قطعاً هوا پیما هایی که در این پرواز ها استفاده می شد زمین گیر نمی شوند و در جهت های دیگر بکار گرفته می شوند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اضافه نمود: کشور های غربی کوشش می نمایند به هر مدل که می توانند به کشور ما فشار بیاورند؛ بنابراین گزارش به تازگی روزنامه ایتالیایی لا استامپا گزارش داده است که دولت این کشور تسلیم فشار های آمریکا شده و میخواهد پرواز های یک شرکت هواپیمایی ایران به شهر های رم و میلان را از 15 دسامبر (24 آذر) ممنوع اعلام و این خطوط هواپیمایی را تحریم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2061

به "ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز ماهان را قطع می نماید، ادامه پرواز های ماهان در دیگر راستا های بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز ماهان را قطع می نماید، ادامه پرواز های ماهان در دیگر راستا های بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید