هتل ایبیس نانا بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل ایبیس نانا بانکوک که حالا با نام جدید هتل ایبیس سوخومویت 4 بانکوک شناخته می‌شود، در مرکز شهر قرار گرفته و اقامتی عالی در محیطی مدرن و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و پایین را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. مسافران تور بانکوک با اقامت در این هتل، در قلب منطقه رستوران‌ها، خرید و زندگی شبانه پر هیجان شهر خواهند بود. هتل ایبیس نانا بانکوک تنها چند دقیقه با ایستگاه نانا قطار هوایی فاصله دارد؛ از آنجا تا مرکز خرید بسیار معروف سیام پاراگون تنها 3 ایستگاه فاصله است. ارزش در برابر قیمت هتل ایبیس نانا بانکوک، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این هتل است. هتلی که به مهمانانش امکاناتی عالی مانند اتاق‌های راحت، خدمات 24 ساعته، یک رستوران شیک و تمیز، وای‌فای رایگان و کارکنانی خون‌گرم و مهمان‌نواز را ارائه می‌دهد. علاوه بر این مهمانان به برخی از مهم‌ترین مراکز خرید شهر از جمله Central Embassy، ترمینال 21، امپوریوم و مرکز خرید فوق‌العاده لوکس EmQuartier بسیار نزدیک هستند.

هتل ایبیس نانا بانکوک

هتل ایبیس نانا بانکوک یک رستوران دارد و امکانات تجاری موجود در آن شامل یک مرکز تجارت و اتاق‌های ملاقات می‌شوند. یک مرکز کامپیوتر در هتل وجود دارد و مسافران تور بانکوک به اینترنت بی‌سیم و باسیم در فضاهای عمومی هتل دسترسی دارند. راهنمایی برای خرید تورهای روزانه و بلیت جاذبه‌های گردشگری، خدمتی دیگر از هتل ایبیس نانا بانکوک به مسافران تور تایلند است. پارکینگ هتل رایگان است. سیگار کشیدن در این هتل 3 ستاره ممنوع است.

هتل ایبیس نانا بانکوک 200 اتاق دارد. این اتاق‌ها همگی به تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب رایگان مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، امکان تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای را برای مسافران تور تایلند فراهم کرده‌اند. یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز هم در اتاق‌ها وجود دارند. سرویس‌های بهداشتی شامل دوش، مواد شوینده رایگان و سشوار هستند. هتل ایبیس نانا بانکوک امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم در اتاق‌ها را فراهم کرده است. میز و تلفن هم در اتاق‌ها وجود دارند. نظافت به صورت روزانه ارائه می‌شود. اتو و میز اتو هم در صورت درخواست مهمانان، در اختیارشان قرار داده می‌شوند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4046

به "هتل ایبیس نانا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس نانا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید