هتل ایبیس سیام بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل ایبیس سیام بانکوک در قلب مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و تنها چند قدم با ایستگاه استادیوم ملی (National Stadium) قطار هوایی فاصله دارد. مسافران تور بانکوک با اقامت در این هتل تنها چند قدم با بهترین مراکز خرید تایلند از جمله MBK، سیام پاراگون و سیام دیسکاوری فاصله دارند. این هتل مدرن و راحت، اقامتی به‌یادماندنی و عالی در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید در اختیارتان قرار می‌دهد. اتاق‌ها به تخت‌های راحت، تلویزیون‌های ال‌سی‌دی و وای‌فای رایگان مجهز شده‌اند و تمام این‌ها با خدمات گرم و دوستانه کارکنان هتل ایبیس سیام بانکوک همراه است. با وجود ایستگاه قطار هوایی بیرون از درهای هتل، مسافران تور تایلند عملا به تمام نقاط شهر به راحت‌ترین شکل ممکن دسترسی دارند.

هتل ایبیس سیام بانکوک

یک رستوران در هتل ایبیس سیام بانکوک وجود دارد. اینترنت بی‌سیم و باسیم رایگان در تمام بخش‌های عمومی هتل در دسترس مسافران تور بانکوک قرار دارد. راهنمایی برای تهیه تور و بلیت، کارکنان چند زبانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند. سیگار کشیدن در هتل 3 ستاره ایبیس سیام بانکوک ممنوع است.

هتل ایبیس سیام بانکوک 189 اتاق با تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب نوشیدنی دارد. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. مسافران تور تایلند در اتاق‌ها به یخچال و دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، مواد شوینده و سشوار دارند. مهمانان در اتاق‌ها هم به اینترنت رایگان دسترسی دارند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به میز و تلفن اشاره کرد. نظافت اتاق‌های هتل ایبیس سیام بانکوک به صورت روزانه ارائه می‌شود. در صورت نیاز اتو و میز اتو هم در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4045

به "هتل ایبیس سیام بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس سیام بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید