بهترین اپلیکیشن های موبایل برای مسافران تور چین

به گزارش دور زمین، اپلیکیشن‌های موبایل نحوه سفر کردن ما را به طور اساسی دگرگون کرده‌اند. این دگرگونی هیچ جای دنیا به جز چین مشهودتر نیست. دانلود این اپلیکیشن‌ها قبل از رفتن به تور چین، سفر شما را به مقدار زیادی راحت‌تر می‌کند، به همین دلیل ما پرکاربردترین اپلیکیشن‌های موبایل برای مسافران تور چین را لیست کرده‌ایم.

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای مسافران تور چین

اپلیکیشن‌های مربوط به زبان برای مسافران تور چین

اپلیکیشن Pleco Chinese Dictionary: در بحث آشنایی ابتدایی و مقدماتی با زبان چینی، اپلیکیشن Pleco بهترین اپلیکیشن آموزش زبان است. اپلیکیشن Pleco می‌تواند در مواقع بسیاری شما را کمک کند، مانند وقت‌هایی که نمی‌توانید منوی رستوران‌های چین یا تابلوهای راهنما را بخوانید یا وقتی که نمی‌توانید نام یک مکان توریستی چین را به چینی تبدیل کنید. در این اپلیکیشن می‌توانید نام‌های چینی را به صورت pinyin (چینگیلیش) وارد کنید یا می‌توانید کاراکترها را روی صفحه بکشید تا ترجمه شوند. دیکشنری انگلیسی به چینی این اپلیکیشن نیز بسیار خوب است.

اپلیکیشن Learn Chinese Mandarin Phrases: این اپلیکیشن، یک اپلیکیشن خوب برای یادگیری مقدماتی چینی و آشنایی با عبارات و اصطلاحات مهم مورد استفاده در سفر است. عبارات مربوط به احوال‌پرسی، مکالمات روزمره، عددها، مسیرها و مکان‌ها، حمل و نقل، غذا خوردن و مسائل اورژانسی همگی در نسخه رایگان اپلیکیشن در دسترس هستند. اگر می‌خواهید یادگیری زبان چینی را به سطح بالاتری ارتقا دهید، باید 5 دلار برای نسخه ارتقا یافته‌ی آن هزینه کنید. در نسخه پولی اپلیکیشن شما به عبارت‌های مربوط به تاریخ و زمان، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها، خرید، رنگ‌ها، مناطق و شهرهای چین، جاذبه‌های توریستی چین و قرار گذاشتن دسترسی خواهید داشت.

اپلیکیشن‌های جهت‌یابی و راهنمای مسافرتی تور چین

Google Maps: اپلیکیشن نقشه گوگل بهترین و جامع‌ترین اپلیکیشن نقشه برای چین است. نقشه‌های Google Maps به انگلیسی است و شما می‌توانید به راحتی آدرس‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید سرویس‌های گوگل در چین در دسترس نیستند. احتمالا برای دسترسی به Google Maps در چین نیاز به نرم‌افزارهای جانبی خواهید داشت.

اپلیکیشن Baidu Map: اپلیکیشن بایدو، نسخه چینی نقشه گوگل است. اپلیکیشن Baidu Map هر آن چیزی را که در مورد جاده‌ها و مسیرها در چین نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد. به راحتی می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به نزدیک‌ترین سینماها، بانک‌ها و رستوران‌های چین به تفکیک غذاها، هتل‌ها و جاذبه‌های توریستی چین دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به زبان چینی است و برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.

اپلیکیشن China Explorer A Travel Guide: در این اپلیکیشن مکان‌های محبوب توریستی چین به صورت کامل لیست شده‌اند. اطلاعات داخل این اپلیکیشن تمام کشور چین را پوشش داده و شامل آدرس‌ها، عکس‌ها، مکان‌ها بر روی نقشه و نظرات کسانی است که از این جاذبه‌های توریستی چین بازدید کرده‌اند. از این اپلیکیشن می‌توانید به صورت offline (بدون اینترنت) نیز استفاده کنید و در نتیجه وقتی در زمان تور چین جایی هستید که به اینترنت دسترسی ندارید بهترین گزینه است. China Explorer اپلیکیشنی عالی برای زمان‌هایی است که می‌خواهید قبل از سفر به چین، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

اپلیکیشن Dianping: اصلی‌ترین سایت بررسی رستوران‌ها در چین، اپلیکیشن هم دارد. این اپلیکیشن برای این که متوجه شوید رستوران‌هایی که در اطرافتان هستند چه رتبه‌ای دارند عالی است. اگر چه همه نقدها به انگلیسی نیستند ولی اطلاعات پایه‌ای و آدرس‌هایی که به چینی نوشته شده‌اند کمک بسیاری می‌کنند. می‌توانید آن‌ها را به یک راننده تاکسی یا مردم در خیابان نشان دهید و از آن‌ها آدرس بگیرید.

اپلیکیشن Beijing Map and Walks: این اپلیکیشن خلاصه‌ای از بیشتر نقاط توریستی محبوب پکن و مکان‌های پیاده‌روی پکن را در خود جای داده است. اگر استعداد گم شدن در شهر را دارید یا دوست دارید که پکن را با پیاده‌روی کشف کنید، این اپلیکیشن برای شما عالی است. این اپلیکیشن مسیرهای پیاده‌روی خوبی را نیز پیشنهاد می‌دهد. برای مثال مسیرهای بازدید از معابد پکن، بازدید از گالری‌ها و موزه‌های پکن و یا مسیرهای خرید در پکن از بهترین‌هایشان هستند.

اپلیکیشن‌های حمل و نقل برای مسافران تور چین

Uber: اوبر برای بسیاری از شهرهای بزرگ چین یک موهبت الهی بوده است. رانندگان تاکسی عضو اوبر در پکن و شانگهای، معمولا از رانندگان معمولی تاکسی‌ها برخوردی مهربان‌تر و دوستانه‌تر دارند و در رفتار با شما صبورتر هستند؛ چرا که آن موقع است که امتیاز پنج ستاره را از شما دریافت می‌کنند. اینترنت وای فای به شکل گسترده‌ای در هتل‌ها و رستوران‌های چین در دسترس است و در نتیجه حتی بدون اینترنت همراه و یا سیم کارت چینی می‌توانید برای آمدن یک راننده عضو Uber درخواست دهید. راننده هم می‌تواند به راحتی بر اساس نقطه‌ای که در اپلیکیشن ثبت شده شما را پیدا کند. از طریق کارت‌های بانک‌های بین‌المللی پرداخت انجام می‌شود و استفاده از Uber ساده‌تر و ارزان‌تر از استفاده از تاکسی‌های معمولی چین است.

اپلیکیشن China Metro: اپلیکیشن مترو چین مجموعه‌ای فوق‌العاده عظیم از نقشه‌های مترو شهرهای مختلف چین را در خود جای داده است. در اپلیکیشن China Metro می‌توانید به نقشه‌های مترو پکن، مترو شانگهای، مترو گوانجو یا حتی شهرهای کوچکتر مانند هاربین (Harbin)، ووهان (Wuhan)، هانگزو (Hangzhou) و چانگشا (Changsha) دسترسی داشته باشید. در اپلیکیشن China Metro همچنین اطلاعات مترو سنگاپور، مترو هنگ کنگ و مترو تایپه نیز موجود است.

اپلیکیشن Taxi! China (2 دلار): اپلیکیشن Taxi! China بهترین راه برای مطمئن شدن از این است که شما اطلاعات لازم و کافی دارید تا به راننده تاکسی انتقال دهید. این اپلیکیشن، عبارت‌ها و اصطلاحات مورد نیاز برای آدرس دادن یا آدرس هتل‌ها را دارد و شما می‌توانید از طریق آن با راننده در ارتباط باشید و در سریع‌ترین زمان به مقصد برسید.

اپلیکیشن‌های ارتباطی برای مسافران تور چین

اپلیکیشن WeChat: این اپلیکیشن محبوب‌ترین اپلیکیشن ارتباطی در چین است و اگر قرار است در چین شخصی را ملاقات کنید بهترین راه برای در ارتباط بودن با او است. برای مثال اگر زمانی به یک راننده تاکسی خوش‌مشرب برخوردید و خواستید برای روز بعد نیز او شما را بگرداند این اپلیکیشن بهترین راه برای دسترسی به او است. اگر در چین به اینترنت دسترسی داشتید می‌توانید از طریق این اپلیکیشن پیام‌های متنی و صوتی بفرستید یا مکالمه‌های صوتی داشته باشید.

انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2759

به "بهترین اپلیکیشن های موبایل برای مسافران تور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین اپلیکیشن های موبایل برای مسافران تور چین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های موبایل برای مسافران تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید