بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های شانگهای چین

به گزارش دور زمین، شانگهای با وجود همه جذابیت‌ها و نقاط دیدنی‌اش، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. دوست دارید چهره واقعی شانگهای را ببینید و مانند یکی از مردم شانگهای در شهر گشت و گذار کنید؟ در ادامه چند تا از جاذبه‌ها و جواهرهای مخفی شانگهای و چند تا از بهترین کارهایی که در شانگهای می‌توانید انجام دهید را به شما معرفی می‌کنیم. چیزهایی که به شما کمک می‌کنند وجهی بسیار منحصر به فرد از شهر شانگاهی چین را ببینید.

بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های شانگهای چین

شهر چای Tianshan شانگهای

یک بهشت برای دوستداران چای، در این محل صدها فرروشگاه چای در یک مجتمع تجاری جمع شده‌اند. شما انواع مختلف چای از نواحی مختلف چین را می‌توانید در این مکان پیدا کنید، در کنار تعداد زیادی مغازه خرده فروشی و فروشگاه عمده فروشی چای و با بهترین قیمتهایی که می‌توانید برای چای مورد علاقه‌تان پیدا کنید. در بسیاری از مغازه‌ها می‌توانید قبل از خرید، مزه آن چای را امتحان کنید. در این مکان همچنین ظروف مربوط به چای نیز به فروش می‌رسد (با هزاران شکل و تنوع بی‌نظیر).

معبد کنفوسیوس شانگهای

این معبد با بیش از 1200 سال قدمت، یک از با ارزش‌ترین بناهای تاریخی تور شانگهای است. این معبد محل مناسبی برای گریختن از ازدحام و شلوغی نفس‌گیر شانگهای است. معبد کنفوسیوس و به خصوص باغ سنتی زیبای آن، فضایی بسیار آرامش‌بخش و ساکت دارند و در روزهای بین هفته، افراد کمی از آن بازدید می‌کنند.

خانه‌ی قدیمی 1933 شانگهای

این ساختمان تاریخی که 120 سال قبل به عنوان اولین کشتارگاه رسمی شانگهای توسط انگلیسی‌ها ساخته شده، اکنون با داشتن تعداد زیادی فروشگاه‌های تخصصی آثار هنری، رستوران و کافه، محلی مدرن و به‌روز محسوب می‌شود. نمای ساختمان و جلوه‌های حیرت‌انگیز هنر معماری به کار رفته در آن، خانه‌ی 1933 را به محل مورد علاقه‌ی دوستداران هنر عکاسی تبدیل کرده است.

پارک Fuxing شانگهای

پارک فاکسینگ در ناحیه‌ی انحصاری فرانسوی‌ها واقع شده و محل مورد علاقه‌ی اهالی شانگهای برای انجام ورزش صبحگاهی است. هر روز اهالی شانگهای در این پارک به انجام نرمش‌های تای چی، حرکات موزون کلاسیک و کارائوکه می‌پردازند و تماشای جنب‌وجوش آن‌ها بسیار تماشایی است. پارک فاکسینگ با فضایی وسیع و چشم‌نواز و انبوهی از ساکنان محلی، مکانی مناسب برای آغاز پر انرژی یک روز خوب در تور است.

موزه‌ی پوسترهای پروپاگاندای شانگهای

این موزه که در زیرزمین یک واحد آپارتمانی در شانگهای پنهان شده، محل به نمایش گذاشتن پوسترهای پروپاگاندایی دوره حکومت مائو (1949 تا 1979) است. یانگ پئی مینگ، مالک موزه شخصا بیش از 5000 پوستر تبلیغاتی را جمع‌آوری کرده که هر کدام منعکس‌کننده جو سیاسی دوران خود و به منزله‌ی بخشی از تاریخ چین هستند.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3644

به "بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های شانگهای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های شانگهای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید