بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های بریک فیلدز کوالالامپور

به گزارش دور زمین، بریک فیلدز که بیشتر با نام هندوستان کوچک شناخته می‌شود، با دیگر مناطق کوالالامپور تفاوت‌های زیادی دارد. این منطقه توسط جامعه هندی‌ها به یک خیابان پهن تبدیل شد، پر از مغازه‌هایی که اجناس سنتی هند و غذاهای هندی می‌فروشند. بریک فیلدز مملو از رستوران‌های هندی است که انواع غذاهای پر عطر و بوی هندی را سرو می‌نمایند، بهترین غذاهایی که می‌توانید در این منطقه از کوالالامپور پیدا کنید. منطقه بریک فیلدز کوالالامپور پر از دیدنی‌های جذاب است؛ در ادامه با چند تا از این دیدنی‌ها آشنا می‌شویم.

بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های بریک فیلدز کوالالامپور

معبد بودایی ماها ویهارا کوالالامپور

این معبد یکی از معابد اصلی تراوادا در تور کوالالامپور است. در سال 1894، افرادی از قوم سینهالی این معبد را در بریک فیلدز ساختند تا مکانی برای برگزاری آیین‌های سنتی خود داشته باشند. بیشتر سازندگان این معبد از تجار و هنرمندان سریلانکایی بودند که برای ساخت بناهای خدمات شهری مالزی در دوران استعمار به این مکان آورده شده بودند. این معبد که با عنوان معبد بودایی بریک فیلدز نیز شناخته می‌شود، هر روز تورهایی را برگزار می‌کند که در آنها بازدیدکنندگان می‌توانند از منطقه پاگودا، منطقه درخت بودا و سالن‌های معبد اصلی دیدن کنید. در شلوغی و هیاهوی خیابان‌های هندوستان کوچک شهر کوالالامپور، می‌توانید از آرامش و سکوت این معبد لذت ببرید.

  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Wilayah Persekutuan، خیابان Jalan Berhala Brickfields شماره 123 Hundred Quarters

اقامتگاه‌های Hundred Quarters کوالالامپور

در قلب منطقه بریک فیلدز کوالالامپور قرار دارند و شامل مجموعه خانه‌هایی هستند که در دهه‌ی 1920 برای سکنی دادن به کارگران و کارمندان شرکت راه آهن، در این مکان ساخته شدند. این منطقه برای عکاسی عالی است، البته به خاطر توسعه شهری، این منطقه‌ی تاریخی در خطر نابودی قرار دارد و به ساکنین این منطقه اخطارهای قبلی داده شده است تا آن را تخلیه کنند زیرا به زودی این اقامتگاه‌های مسکونی تخریب خواهند شد تا ساختمان‌های مدرن در این منطقه ساخته شود. این ساختمان‌های افسون‌کننده هنوز پابرجا هستند، اگر چه به زودی پروژه‌ی توسعه‌ی شهری آغاز خواهد شد.

  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Wilayah Persekutuan، خیابان Jalan Chan Ah Tong

خانقاه ویواکاناندا کوالالامپور

خانقاه تاریخی ویواکاناندا، به عنوان بخشی از یک جنبش عمومی برای تجلیل از راما کریشنا در سال 1904 ساخته شده است. این خانقاه ویژه به یاد Vivekananda یک راهب و کشیش هندو ساخته شد. این بنا به خاطر طراحی و معماری خاص خود، مکان مورد علاقه عکاسان است، البته به خاطر نوسازی و مرمت این بنای تاریخی و همچنین مدرنیته کردن بریک فیلدز، قرار است که تغییراتی در آن داده شود. در این خانقاه دوره‌های آموزشی بسیاری از جمله دوره‌های یوگا برگزار می‌شوند و همچنین برای کمک به افراد محروم و تهی‌دست جامعه برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Brickfields، خیابان Jalan Tun Sambanthan شماره 220، Viekananda Ashram

معبد سن هان توکونگ کوالالامپور

معبد Sen Hong Tokong که بین دو آپارتمان واقع شده است، معبدی قدیمی و متروکه است. اگر شما دل و جرات این را داشته باشید که در این معبد متروکه ماجراجویی کنید با یک حمام بخار روبرو خواهید شد که کمی بزرگتر از یک پستو بوده و فقط دو نیمکت در آن جای گرفته است. البته چشمه‌ی آب معدنی که در آنجا قرار دارد به حمام شباهتی ندارد و بیشتر به یک سونا شبیه است. فردی که امور این معبد را اداره می‌کند، مدعی است که آب این چشمه، آرتروز و التهاب مفاصل، بیماری‌های عضلانی و حتی مشکلات سینوسی را برطرف می‌کند.

  • ساعات بازدید از معبد: دوشنبه الی جمعه از ساعت 5 بعدازظهر تا 9 شب، روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 8 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان Jalan Berhala

انجمن مربیان یوگای مالزی (MAYI)

انجمن مربیان یوگای مالزی در بریک فیلدز کوالالامپور، آکادمی یوگا دارد. هدف انجمن یوگا این است که این ورزش را اشاعه دهد و با تلفیق فنون قدیمی یوگا با تکنولوژی‌های روز دنیا، به افراد آموزش دهد که چه پتانسیل‌ها و استعدادهای کشف نشده‌ای در وجودشان نهفته است. شما می‌توانید در یک جلسه از تمرینات یوگا و یا حتی در کارگاه‌های آموزشی فشرده‌ی این مرکز شرکت کنید.

  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Brickfields، Jalan Ang Seng 3 شماره سوم

برنج روی برگ موز، غذایی محبوب در مالزی

وقتی در Little India کوالالامپور هستید، نمی‌توانید از چشیدن مزه‌ی Banana Rice Leaves یا Banana Leaf Curry صرف نظر کنید. این غذا یک نوع تالی هندی (سینی غذا شامل چندین بشقاب کوچک) است که از انواع سبزیجات، ترشی، چاشنی و مقدار زیادی برنج سفید تشکیل شده و روی برگ موز سرو می شود. شما می‌توانید این غذای لذیذ را همراه با یک نوشیدنی بی‌نظیر مانند lassi بخورید. اگر چه این غذا عمدتا به عنوان ناهار مصرف می‌شود اما شما می‌توانید از زمان باز شدن رستوران‌ها تا ساعاتی گذشته از نیمه شب، غذای مذکور را در رستوران‌های بریک فیلدز کوالالامپور میل کنید.

معبد Thean Hou کوالالامپور

معبد تین‌هو یکی از مکان‌های دیدنی و پر بازدید تور مالزی است. این معبد چینی شش طبقه، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین معابد جنوب شرقی آسیا است. این معبد توسط جامعه چینی این منطقه در 1894 شاخته شده است. این معبد به الهه محافظ ماهیگیران، Tian Hou، تقدیم شده است. در این معبد که به سبک معابد پاگودا (معابد چندین طبقه) ساخته شده است، تصاویر و مجسمه‌های زیادی از بودا به چشم می‌خورد، همچنین در این معبد حوضچه‌ای از لاک پشت‌های دریایی و باغی از گیاهان دارویی با خواص شفابخش وجود دارد.

  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Taman Persiaran Desa، خیابان 65ام Persiaran Endah

خرید در بریک فیلدز کوالالامپور

بریک فیلدز کوالالامپور بهترین مکانی است که در آن می‌توانید کالاهای اصیل هندی را خریداری نمایید. ساری بپوشید، حلقه‌ی گل به گردن بیاندازید و غذاهای‌تان را با ادویه‌های تند هندی، پر عطر و بو کنید و با خرید آهنگ‌های هندی حال و هوای بالیوودی به مهمانی‌هایتان بدهید. تنوع کالاها در این منطقه بسیار زیاد است زیرا بازارهای کوچک به فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگی تبدیل شده‌اند که مملو از توریست هستند. در حین خرید و گشت و گذارتان در بازار بریک فیلدز می‌توانید طعم انواع خوراکی‌های هندی را نیز تجربه کنید. یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های هندی، پیراشکی Vadai می‌باشد که می‌توانید در بریک فیلدز مزه‌ی این خوراکی لذیذ را امتحان کنید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3632

به "بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های بریک فیلدز کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دیدنی ها و انجام دادنی های بریک فیلدز کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید