انتقال دانشجویان ایرانی 2 دانشگاه خارجی به علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: امور مربوط به تشکیل پرونده و آنالیز درخواست انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در کشورهای مجارستان و اسلواکی که تاکنون جهت مصاحبه دعوت نگردیده اند، به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واگذار گردیده است.

انتقال دانشجویان ایرانی 2 دانشگاه خارجی به علوم پزشکی شهید بهشتی

کلیه متقاضیان انتقال از آن دانشگاهها، که شرایط آیین نامه های مربوطه، مصوب شورایعالی برنامه ریزی مورخ 22 اردیبهشت 88 (ورودی های قبل از ژانویه 2017) و مورخ 20 دی 94 (ورودی های بعد از ژانویه 2017) را دارا هستند می توانند ضمن ثبت نام در سامانه انتقال، به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز مراجعه نمایند.

این دسته از دانشجویان ضروری است ضمن ثبت نام در سامانه انتقال مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از تاریخ دوشنبه 5 شهریور 97 با در دست داشتن اصل مدارک به معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واقع در تهران، خیابان اوین، جنب بیمارستان طالقانی مراجعه نمایند.

اطلاعات تکمیلی و مدارک لازم در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نشانی https://education.sbmu.ac.ir/ اعلام گردیده است.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 430

به "انتقال دانشجویان ایرانی 2 دانشگاه خارجی به علوم پزشکی شهید بهشتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقال دانشجویان ایرانی 2 دانشگاه خارجی به علوم پزشکی شهید بهشتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال دانشجویان ایرانی 2 دانشگاه خارجی به علوم پزشکی شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید