امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه است

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان، رمز موفقیت و توسعه کشور را دستیابی به اهداف مورد نظر برای پیشرفت در بستر وحدت ملی خواند و گفت: بعضی به ضرورت این انسجام ملی باور ندارند و در این راستا گاهی زمینه انشقاق و دلسردی بخش هایی از جامعه را ایجاد می نمایند، در حالیکه امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه ماست.

امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه است

ارسلان زارع امروز پنجشنبه 26 دی ماه در مراسم افتتاح خانه احزاب استان گیلان، یکی از مولفه های موثر در تقویت و وحدت را که زمینه ساز اقتدار ملی است احزاب و گروه های سیاسی عنوان و اظهار کرد: احزاب با هر گرایشی می توانند به عنوان یک رکن، نقش اساسی در توسعه همه جانبه کشور داشته باشند.

وی با اشاره به خاموش شدن چراغ فعالیت احزاب در دولت های نهم و دهم گفت: دولت تدبیر و امید به زمینه سازی و حمایت برای نقش آفرینی بیشتر و بهتر احزاب در کشور توجه ویژه دارد.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت 116 حزب دارای پروانه گفت: در امسال 9 جبهه حزبی جدید تشکیل و اطلاعات آن به وزارت کشور نیز رسیده است.

زارع با اشاره به رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت تعدادی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از شورای نگهبان انتظار باز کردن فضای بیشتر برای ورود افراد با گرایش های مختلف سیاسی به چرخه انتخابات که مورد تأکید دولت و از مطالبات مردم و احزاب نیز می باشد، را داریم.

استاندار گیلان اعلام کرد: امیدواریم که در شرایط پیش رو و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخاباتی که به یقین نماد مردم سالاری دینی کشور ماست، با مشارکت حداکثری همه احزاب، گروه ها و افراد به پای صندوق های رأی محقق گردد.

سهیلا مدارایی، رئیس خانه احزاب گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: خانه احزاب از سال 81 شکل گرفت در دوره اصلاحات شکل گرفت و در دولت نهم و دهم فعالیت خانه احزاب منتفی شد و دوباره دو دولت یازدهم این فعالیت ها از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه مکان پیش بینی شده برای فعالیت تمام احزاب گیلان است و هر کدام از احزاب در روزهای معین شده در این مکان حضور خواهند یافت، گفت: این مکان دارای خوابگاه است و کلاس های آموزشی است.

مدارایی با اشاره و لزوم حمایت دولت از احزاب تاکید نمود و گفت: 109 حزب شناسنامه دار در کشور داریم.

به گزارش خبرنگاران؛ در این مراسم نماینده سه حزب اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2355

به "امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید