استودیوی سازنده Heavy Rain در پی سرمایه گذاری چینی ها مستقل و از پلی استیشن جدا می گردد

استودیوی بازی سازی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، سازنده بازی های داستان-محور و سینمایی معروفی مثل فارنهایت و باران شدید، به هدف بعدی شرکت چینی NetEase برای سرمایه گذاری تبدیل گردیده است. شرکت NetEase خبر داده که بخشی از سهام استودیوی بازی سازی کوانتیک دریم را خریداری نموده است و این سرمایه گذاری، در راستای فراوری و توسعه نسل جدیدی از بازی های ویدیویی است.

استودیوی سازنده Heavy Rain در پی سرمایه گذاری چینی ها مستقل و از پلی استیشن جدا می گردد

دقیقا از رقمی که شرکت NetEase در استودیوی کوانتیک دریم سرمایه گذاری خواهد نمود، خبر نداریم، با این حال طبق گفته این شرکت چینی، هدف آن ها پشتیبانی از کوانتیک دریم است. در بیانیه منتشر گردیده از سوی شرکت NetEase گفته گردیده است که این سرمایه گذاری به کوانتیک دریم یاری خواهد نمود تا به یک شرکت جهانی در حوزه سرگرمی تبدیل گردد و تکنولوژی هایی پیشرفته برای بازی های آینده بسازد.

شرکت NetEase سال گذشته رقم 100 میلیون دلار را در شرکت بازی سازی بانجی (Bungie) هزینه نموده و از جملاتی این چنین برای توصیف دلیل سرمایه گذاری خود استفاده نموده بود.

در ادامه بیانیه منتشر گردیده آمده است: تخصص بالای کوانتیک دریم در ساخت تجربه هایی برای قصه گویی تعاملی که در طول دو دهه گذشته به دست آمده، دقیقا چیزی است که ما به دنبال آن بوده ایم.

دیوید کیج، مدیر عامل استودیوی کوانتیک دریم و کارگردان و نویسنده بازی های این استودیو، در پیغامی گفته است: صنعت بازی های ویدیویی در چند سال آینده به لطف سخت افزارهای جدید و مدل های تجاری تازه، تکامل بزرگی پیدا خواهد نمود. ما می خواهیم کوانتیک دریم نقشی کلیدی در این آینده داشته باشد.

بازی های اخیر استودیوی کوانتیک دریم همگی با تهیه کنندگی سونی و برای کنسول های پلی استیشن ساخته گردیده بودند. بازی های Heavy Rain و Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human همگی در انحصار کنسول های پلی استیشن هستند. با این حال، از این پس کوانتیک دریم فقط به پلی استیشن به عنوان تنها پلتفرم عرضه بازی های خود نگاه نخواهد نمود.

در مصاحبه ای با خبرگزاری Variety، دیوید کیج گفته است که بازی های کوانتیک دریم به پلتفرم هایی غیر از پلی استیشن هم خواهند آمد.

جدیدترین بازی کوانتیک دریم یعنی Detroit: Become Human در اردیبهشت ماه سال جاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد و طبق آخرین گزارش ها، توانسته بیش از دو میلیون نسخه بفروشد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "استودیوی سازنده Heavy Rain در پی سرمایه گذاری چینی ها مستقل و از پلی استیشن جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با استودیوی سازنده Heavy Rain در پی سرمایه گذاری چینی ها مستقل و از پلی استیشن جدا می گردد

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید