از سرگیری فعالیت آکادمی های زبان

به گزارش دور زمین، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فعالیت آکادمی های زبان و علمی بعد از چند ماه تعطیلی از چند روز آینده شروع می گردد.

از سرگیری فعالیت آکادمی های زبان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش ؛ مجید یزدان پناه با اشاره به شرایط فعالیت آکادمی ها در شرایط کرونایی گفت: با شیوع کرونا از اسفندماه پارسال آکادمی ها نیز به تعطیلی کشیده شدند.

او مطرح کرد: در مکاتبات متعددی که با مسئولان انجام شد در نهایت روز گذشته استاندار خاطرنشان کرد که در نخستین جلسه داخلی شرایط برای بازگشایی آکادمی فراهم می گردد و دانشگاه علوم پزشکی نیز با حفظ پروتکل های بهداشتی با بازگشایی آکادمی های علمی و زبان موافقت کرد.

یزدان پناه با بیان اینکه 2388 نفر در این آکادمی ها مشغول فعالیت هستند اضافه کرد: همه این افراد در این شرایط بیکار شده اند و امید داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی این آکادمی ها را بدون تعطیلی فعال ببینیم.

او بیان نمود: براساس پروتکل های بهداشتی مطلوب ترین شرایط برای بازگشایی آکادمی ها استفاده از 50 درصد ظرفیت جایگاه ها است.

او گفت: در استان کرمانشاه 525 آکادمی وجود دارد که شامل 73 آکادمی آزاد علمی پسرانه، 115 آکادمی علمی آزاد دخترانه، 152 آکادمی زبان پسرانه و 183 آکادمی زبان دخترانه است.

یزدان پناه مطرح کرد: بیشترین فراگیری این آکادمی ها در آموزش و پرورش ناحیه سه با 145 آکادمی، در ناحیه یک با 100 و در ناحیه دو با 60 آکادمی است و سایر آکادمی ها در شهرستان ها قرار دارند بعضی شهرستان ها همچون اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب 26 آکادمی دارند و حتی در بخش حمیل نیز آکادمی وجود دارد.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3346

به "از سرگیری فعالیت آکادمی های زبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری فعالیت آکادمی های زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید