خرید از بازارچه ریلی مائه کلونگ بانکوک

به گزارش دور زمین، خرید از بازاری که در دو طرف ریل‌های قطار برپا می‌شود، یکی از ترسناک‌ و خطرناک‌ترین کارهایی است که می‌توانید در تور تایلند انجام بدهید،  در همه جای بانکوک می‌توانید اتفاقات غیرمنتظره و هیجان انگیزی را شاهد آن هستید.

خرید از بازارچه ریلی مائه کلونگ بانکوک

بازارچه ریلی مائه کلونگ در جنوب غربی بانکوک یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خرید غذای دریایی در تور تایلند است. نام دیگر این منطقه تالات روم هاپ (به معنای فروشگاهی که در آن سایه‌بان جلوی مغازه‌ها مدام پایین کشیده می‌شوند) است که دلیل این نام‌گذاری آمد و شد قطارهایی است که در طول روز چندین بار از میانه این فروشگاه بزرگ رد می‌شوند. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم یک خرید مهیج را در این بازار تجربه کنید.

وقتی قطار از راه می‌رسد، صدای زنگ از طریق بلندگو در کل بازارچه می‌پیچد و اگر حتی کسی آن را نشنود، چند ثانیه بعد با صدای بوق قطار همه از آمدن آن آگاه می‌شوند. بازارچه مائه کلونگ به غذاهای دریایی تازه‌ای که در آن می‌توانید پیدا کنید معروف است، اما در کنار ماهی، میگو، لابستر، خرچنگ و... می‌توانید محصولات دیگری چون میوه، سبزیجات، گوشت، لباس و گل را نیز در آن خریداری کنید.

فروشندگان با زمانبندی بسیار دقیق، به محض این که لوکوموتیو از راه می‌رسد، سایه‌بان حجره‌های خود را عقب می‌دهند و بلافاصله پس از رد شدن قطار آن‌ها را برپا می‌کنند. خریداران نیز مسیر را خالی کرده و خود را به کناره‌های مسیر ریلی می‌رسانند و ساکن می‌مانند تا قطار رد شود. سبدهای فروشندگان نیز در کنار ریل باقی می‌مانند و لبه‌های کناری قطار با فاصله میلیمتری از کنار آنها رد می‌شوند. تور تایلند فرصتی مناسب برای تجربه لحظاتی خوش و به یادماندنی است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3944

به "خرید از بازارچه ریلی مائه کلونگ بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید از بازارچه ریلی مائه کلونگ بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید