اختتامیه ای درشان والیبال خواهیم داشت، حتما دو تیم سقوط خواهند کرد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، هفته پایانی دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با برگزاری 7 ملاقات پیگیری خواهد شد. تکلیف هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی آف تعیین شده است و دو تیم نیز به دسته یک سقوط خواهند کرد. تیم آذرباتری نخستین تیم سقوط کننده به دسته یک است و از بین تیم های سایپا، هورسان رامسر و شهرداری ورامین نیز یک تیم دیگر به دسته یک سقوط خواهد نمود.

اختتامیه ای درشان والیبال خواهیم داشت، حتما دو تیم سقوط خواهند کرد

شهرام عظیمی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره سقوط دو تیم به لیگ دسته یک گفت: بر اساس آئین نامه دو تیم انتهای جدول به دسته یک سقوط خواهند کرد و دو تیم نیز از دسته یک به مسابقات لیگ برتر صعود خواهند داشت.

رئیس سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که آیا آئین نامه اجرایی خواهد شد و حتماً دو تیم به دسته یک سقوط خواهند کرد و اتفاقات فصل گذشته رخ نخواهد داد گفت: حتماً دو تیم انتهای جدول به دسته یک سقوط خواهند داشت و ما آئین نامه را اجرایی خواهیم کرد.

وی درباره مرحله پلی آف مسابقات نیز گفت: روز دوشنبه ساعت 10 صبح جلسه آنلاین برگزار و قرعه کشی مرحله پلی آف را انجام خواهیم داد. این مرحله به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال انجام می گردد و بازی های مرحله مقدماتی و نهایی پلی آف به صورت دو از سه خواهد بود.

عظیمی در پاسخ به این سوال که آیا سال جاری شاهد مراسم اختتامیه خواهیم بود و کاپ قهرمانی به تیم برتر تعلق خواهد گرفت یا خیر گفت: سال گذشته به علت این که در اوج پیک کرونا بودیم ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مراسم اختتامیه را نداد اما سال جاری اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، موضوعات را پیش بینی نموده ایم و حتماً اختتامیه ای درخور شأن والیبال خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته به علت این که نتوانستید پیش بینی زمان قهرمانی تیم را برای دعوت از مدعوین داشته باشید این مراسم برگزار نشد گفت: فصل گذشته به علت این که بازی تیم های شهرداری ارومیه و سیرجان به بازی سوم کشیده شد این اتفاق رخ داد اما بیشترین عاملی که در عدم برگزاری مراسم اختتامیه دخیل بود ویروس کرونا بود که به ما مجوز داده نشد. چندین عامل در این امر تأثیرگذار بود اما کرونا جدی ترین علت بود و برای ما سلامتی در اولویت قرار داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5360

به "اختتامیه ای درشان والیبال خواهیم داشت، حتما دو تیم سقوط خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه ای درشان والیبال خواهیم داشت، حتما دو تیم سقوط خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید