خبرنگاران 42 ویژه برنامه ورزشی در جیرفت برگزار گردید

به گزارش دور زمین، جیرفت - خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت از برگزاری 42 ویژه برنامه و مسابقه ورزشی در تمامی بخش ها و مرکز این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 42 ویژه برنامه ورزشی در جیرفت برگزار گردید

مهدی ارم بین شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران زمان برگزاری این مسابقات را از نیمه دوم دهه مبارک فجر اعلام و بر رعایت عدالت در برنامه های ورزشی تاکید نمود.

وی مسابقات مجازی ووشو، فوتبال و فوتسال در رده های سنی مختلف در سطح شهر و روستا، دوی استقامت، همایش دوچرخه سواری، جشنواره روستایی، تکواندو، والیبال، تیراندازی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و اسکیت را از جمله برنامه های ورزشی در شهرستان جیرفت اعلام نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت همچنین از برگزاری جشنواره کُماچ پزی (شیرینی سنتی کرمان) و هفت سنگ در بخش اسفندقه، جام نشاط و تندرسی ویژه بانوان، مبارزه شخصی بانوان، جشنواره اوقات فراغت ویژه کارکنان، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان و جشنواره پارک گام بانوان بمناسبت دهه مبار فجر اطلاع داد.

هدف از برگزاری 42 برنامه ورزشی بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای بهمن 57 و ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه مطرح نمود.

وی گفت: در تمامی این مسابقات نکات و موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شد.

ارَم بین از برگزاری طبیعت گردی ویژه بانوان و مسابقات اسب سواری تا خاتمه امسال اطلاع داد و بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسابقات نیز تاکید نمود.

شهرستان جیرفت در فاصله 230 کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4140

به "خبرنگاران 42 ویژه برنامه ورزشی در جیرفت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 42 ویژه برنامه ورزشی در جیرفت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید