آکواریوم سیام تایلند

به گزارش دور زمین، آکواریوم سیام که در گذشته آن را  با نام دنیای اقیانوس سیام (Siam Ocean World) می‌نامیدند دو طبقه زیر مرکز خرید سیام پاراگون (Siam Paragon) قرار گرفته و یکی از جاذبه‌های جالب تور تایلند است.

آکواریوم سیام تایلند

در این دنیای اقیانوس برخی از رکورد داران جهان را می‌بینید که از رود آمازون یا از دوران ژوراسیک (که دایناسورها هنوز بر روی زمین پرسه می‌زدند)، به اینجا آورده شده‌اند. در اینجا می‌توانید مرگبارترین شکارچیان اقیانوس را در تونل 270 درجه زیر آب مشاهده نمایید، از کف شیشه‌ای قایق به موجودات آبزی نگاه کنید یا اگر خواستید حتی می‌توانید شیرجه بزنید و در میان کوسه‌ها شنا کنید. چند ساعت گشت و گذار در دنیای اقیانوس سیام برای کودکان هم آموزنده و هم هیجان انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این جاذبه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

با قدم زدن در پیاده‌رو کوسه‌ها (Shark Walk) شجاعت خود را محک بزنید. یک ورقه نازک آکریلیک جان شما را در مقابل پنج نوع مختلف کوسه درون مخزن حفظ می‌کند. این پیاده‌روی هم مفرح و هم ماجراجویانه است. در دنیای شگفت انگیز زیر آب با نگاهی به خرچنگ عنکبوتی غول پیکر (بزرگ‌ترین خرچنگ جهان) و اختاپوس غول پیکر اقیانوس آرام در بخش رنگارنگ مخفیگاه سنگی(Rocky Hideout) می‌توانید پی به زیبایی این جاذبه ببرید.

یکی دیگر از بخش‌هایی که شما را در تور تایلند در این جاذبه به سوی خود می‌کشاند، بخش صخره‌های مرجانی (Coral Reef) رنگین کمانی درخشان است. ماهی‌ها و گونه‌های مرجانی متنوع تصویر خوش آب و رنگی را از زندگی در زیر آب به شما ارائه می‌دهند.

در استخر سنگ (Rockpool) نیز می‌توانید با بالا رفتن در مخزن‌های برجسته و مخزن‌های غاری مخفی، به نوعی دیگر از تماشا کردن ستاره‌های دریایی لذت ببرید یا یکی از آن‌ها را از قسمت استخر لمسی بردارید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4030

به "آکواریوم سیام تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم سیام تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید