آمریکا مدعی کشته شدن ابوبکر بغدادی شد

به گزارش دور زمین، یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو های ویژه آمریکا قرار گرفته و به هلاکت رسیده است.

آمریکا مدعی کشته شدن ابوبکر بغدادی شد

به گزارش ، نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام نظامی آمریکا مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو های ویژه آمریکا نهاده شد.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد سرنموده اصلی تروریست های داعش کشته شده و قرار است رئیس جمهور آمریکا در این زمینه بیانیه ای صادر کند.

دونالد ترامپ ساعتی پیش بدون هیچ توضیحی در پیامی توییتری نوشته بود همین الان اتفاق بزرگی رخ داد.

این در حالی است که پیش از این پایگاه اینترنتی نیوز اگزکتیو مدعی شد بین 8 تا 12 بالگرد به همراه نیرو های ویژه آمریکایی به کاروان سرنموده های گروه های تروریستی که در حال جابجایی در نزدیکی باریشا در ادلب سوریه بودند حمله کردند.

این پایگاه خبری آمریکایی ادعا کرد: ما منتظر تأیید این حمله هستیم تا ببنیم آیا این همان چیزی است که رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود به آن اشاره نموده است یا خیر.

سی ان ان نیز به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مشخص مکان ابوبکر بغدادی، سرنموده داعش یاری نموده است.

لیز اسلای، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست در بیروت در حساب توئیتری خود نوشت گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ابوبکر بغدادی سرنموده داعش هدف حمله یگان های ویژه آمریکا در ادلب نهاده شده است.

وی اضافه کرد: ترامپ ساعت 9 صبح یکشنبه (به وقت محلی) با مردم در این خصوص صحبت خواهد نمود.

بعضی رسانه ها مدعی اند که ابوبکر بغدادی با حمله نیرو های ویژه آمریکا به کاروان داعش در ادلب، کمربند انتحاری خود را منفجر نموده و به هلاکت رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2155

به "آمریکا مدعی کشته شدن ابوبکر بغدادی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا مدعی کشته شدن ابوبکر بغدادی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید