آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، 3 بهمن برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، آزمون کتبی سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، سوم بهمن ماه 98 برگزار می گردد.

آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، 3 بهمن برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون کتبی سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، پنجشنبه سوم بهمن ماه 98 برگزار می گردد و مرحله شفاهی در روز های 12 و 13 بهمن ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس علاقمندان می توانند برای مشاهده محل برگزاری آزمون OSCE پذیرش دستیاری فوق تخصصی بهمن 1398 به جدول زیر مراجعه نمایند.

طبق موضوع هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصص در این دوره داوطلبان شرکت نماینده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود.

آزمون شفاهی نیز برای داوطلبانی برگزار می گردد که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب نموده باشند. در آزمون شفاهی در تمامی رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند و سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در هر رشته برگزار می گردد.

تمام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثارگران (به غیر از مشمولین قانون برقراری عدالت آموزشی) ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت هستند.

همچنین کلیه اعضای هیئت علمی پذیرفته شده در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی (سهمیه 50 درصد اعضای هیئت علمی) ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان سه برابر طول دوره آموزشی مصوب به دانشگاه محل استخدام خواهند بود.

کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمان ها و یا نهاد ها که با ماموریت آموزشی به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و مورد پذیرش قرار می گیرند در صورت پذیرش ملزم به سپردن تعهد محضری خدمتی خاص به میزان دو برابر مدت آموزش به محل استخدام خود هستند.

مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان دو برابر طول دوره آموزشی مصوب به دانشگاه محل استخدام خود هستند.

سند تعهد محضری خدمت پذیرفته شدگان (با در نظر دریافت شرایط پذیرش) مطابق مقررات باید در بدو آغاز به آموزش به دانشگاه محل تحصیل ارائه گردد از آموزش افرادی که سند تعهد محضری را در خصوص مقرر ارائه ننمایند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

داوطلبان توجه داشته باشند که بر اساس موضوع 6 هشتاد و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مدت تعهدات فارغ التحصیلان دوره های فوق تخصصی براساس مفاد اسناد تعهد محضری مأخوذه و با احتساب ضریب مناطق محروم کشور مورد اقدام قرار خواهد گرفت. (به استثناء پذیرفته شدگان با استفاده از شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی توسط دانشگاه ها با اولویت مناطق محروم).

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2371

به "آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، 3 بهمن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، 3 بهمن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید