آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، رئیس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در روز 12 خرداد اطلاع داد و گفت: تمامی فرآیند این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی انجام می گردد.

آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد مهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 در پنجشنبه 12 خرداد اطلاع داد و گفت: تمامی فرآیند این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی انجام می گردد.

وی در این باره اظهار کرد: دانشگاه های علوم پزشکی که مجری دوره فلوشیپ هستند این آزمون را برگزار می نمایند و داوطلبان می توانند تا انتها وقت اداری امروز با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی کارت خود را دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: هزار نفر در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 شرکت می نمایند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در بعضی موارد به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه 12 خرداد 1401 رأس ساعت 9 صبح برگزار می گردد و پس از برگزاری آزمون، آنالیز به اعتراضات آزمون کتبی روز آدینه 13 خرداد به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون صورت می گیرد.

وی گفت: اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود. آزمون شفاهی تمامی رشته ها در روز های 16 تا 18 خردادماه 1401 برگزار می گردد. در صورت احتیاج، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ 21 تا 23 خرداد وجود خواهد داشت.

نوروز شمسی یادآور شد: نتیجه نهایی بعد از آنالیز های لازم به وسیله دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می گردد و در نهایت دانشگاه ها ممکن است نتایج را به سنجش ارائه نمایند تا سنجش آن را منتشر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5788

به "آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید