آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود، 300 میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است

به گزارش دور زمین، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: استقلال امروز تیم شایسته میدان بود و از ما بهتر بازی کرد.

آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود، 300 میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است

به گزارش ، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افصهان پس از دیدار تیمش مقابل استقلال در خصوص امیر قله نویی گفت: قلعه نویی یک سال به همراه کادرش برای ما زحمت کشید و جا دارد از او تشکر کنم چرا که وی تیم ذوب آهن را نایب قهرمان لیگ کرد و ما توانستیم به پلی آف بیاییم و سهمیه گرفتیم و در نهایت به مرحله گروهی صعود کردیم.

او ادامه داد: هیچ وقت تصور شکست ندارم، اما فکر می کنم استقلال امروز تیم شایسته میدان بود و از ما بهتر بازی کرد و از موقعیت های خود استفاده کردند و به آن ها تبریک می گویم.

آذری بیان نمود: اگر به خوبی از تیم خودمان حمایت کنیم این تیم به رده های بالا می آید و امشب استقلال یک بازی زیبا به نمایش گذاشت و باید بپذیریم وقتی می بازیم به حریفان بزرگی همچون استقلال احترام بگذاریم. بازیکنان نتوانستند آن چیزی که منصوریان می خواست را انجام دهند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن درباره حمایت کارخانه ذوب آهن از این تیم و وضعیت نامناسب باشگاه سایپا گفت: درباره این موضوع باید مدیران سایپا جوابگوی باشند که خودرو می فروشند و من نقطه نظری ندارم و من از هیئت مدیره و اعضا تشکر می کنم البته ذوب آهن هم مشکلاتی دارد، اما فکر می کنم نوع مدیریت باشگاه ها متفاوت است. روزی که من به باشگاه آمدم این تیم 27،28 میلیارد بدهکار بود و در 5 سال گذشته زجر زیادی کشیدیم تا ذوب آهن به اینجا رسید و ما یک سری توانمندی هایی داریم که سایپا ندارد و آن ها توانایی مدیریت ورزشی ندارند.

آذری در خصوص طلبی که از تیم استقلال بابت فروش تبریزی دارند گفت: کاری را انجام دادیم و انتظار داریم استقلالی ها به تعهدات خود عمل نمایند متاسفانه نشد و این به ساختار مالی کشور بستگی دارد، اما من همان طور که از پرسپولیس تا یک قرون آخر پول گرفتم از استقلال هم می گیرم.

او ادامه داد: یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان طلب داشتیم که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان پاس شده و تنها سیصد میلیون دیگر در این هفته می گیریم و آن ها را به خیر و ما را به سلامت.

آذری درباره حضور تاج و صالحی امیری در اردوی استقلال و تفاوت میان تیم های ذوب آهن و آبی ها بیان نمود: نمی توان این موضوعات را تفاوت قلمداد کرد. تاج و صالحی امیری باهوش هستند و اینکه حضور آن ها باعث روحیه دادن به استقلالی ها شده برای ما مهم نیست چرا که ما امروز تیم خوبی نبودیم. ما باید همه چیز را در زمین حل کنیم و حتما ملاحظاتی بوده که آقایان به اردوی استقلال رفتند و انشاالله یک شب هم به خانه ما می آیند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1648

به "آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود، 300 میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود، 300 میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید