آخرین شرایط عملیات جست وجوی 2 مفقود شناور حادثه دیده بهبهان

به گزارش دور زمین، مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین شرایط عملیات جست وجو و نجات در خصوص دو نفر از مفقودین شناور غرق شده بهبهان را تشریح کرد.

آخرین شرایط عملیات جست وجوی 2 مفقود شناور حادثه دیده بهبهان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده در خصوص عملیات جست وجو و نجات دو نفر از خدمه مفقود شده ناشی از غرق شدن شناور بهبهان، اظهار کرد: متاسفانه باوجود ادامه عملیات جست و جو توسط شناورهای ناجی سازمان بنادر و دریانوردی و نیز تیم های جست و جوی محلی در منطقه و اطلاع رسانی مستمر به همه شناورهای عبوری از منطقه، جهت دیده بانی و جست و جوی مفقودین تا کنون اثری از آن ها کشف نشده است.

وی ادامه داد: کماکان در حال رایزنی با کشورهای منطقه جهت استفاده از ظرفیت مشترک جست وجو توسط تیم های جست و جوی جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه هستیم تا پس از رسیدن به نتیجه و شروع عملیات اطلاعات بیشتری را بدست آوریم.

به گفته مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برای تمرکز بیشتر روی نقاطی که بیشترین احتمال کشف مفقودان در آن ها وجود دارد مدل سازی کامپیوتری تاثیر جریان آب، باد، موج روی اجسام شناور در دریا صورت گرفته است و در مناطقی که بیشترین احتمال بر مبنای این مدل سازی کامپیوتری دارند تجسس و جست و جوی مستمر صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3065

به "آخرین شرایط عملیات جست وجوی 2 مفقود شناور حادثه دیده بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط عملیات جست وجوی 2 مفقود شناور حادثه دیده بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید