آب و هوای ژانگجیاجی چین

به گزارش دور زمین، ژانگجیاجی چین در عرض جغرافیایی میانی قرار دارد که باعث می‌شود آب و هوایش معتدل و ملایم باشد. دماها در این منطقه از چین به ندرت به بالای 35 درجه سانتیگراد و پایین‌تر از صفر درجه سانتیگراد می‌رسد. متوسط دما در طول سال در این منطقه از چین، 16 درجه سانتیگراد است و بارش باران نیز تقریبا در تمام سال وجود دارد.

آب و هوای ژانگجیاجی چین

Zhangjiajie در قسمت جنوبی و مرکزی چین قرار داشته و به خاطر قرار داشتن در منطقه آب و هوایی موسمی قاره‌ای، به خاطر رطوبتش مشهور است. 4 فصل این منطقه تفاوت‌های مشهودی با هم دارند و تابستان‌هایی داغ و زمستان‌هایی سرد را برای بازدیدکنندگان تور چین به ارمغان می‌آورند.

بهترین زمان برای رفتن به تور چین و بازدید از Zhangjiajie، بین ماه‌های آوریل و اکتبر است. بهترین جاذبه‌های توریستی برای بازدید در این دوره زمانی، Jinbian Brook، کوهستان Tianzi و Yuanjiajie در پارک جنگلی ملی Zhangjiajie هستند. ما توصیه می‌کنیم دو روز از تور چین خود را به بازدید از این مناطق اختصاص دهید.

آب و هوای بهار در ژانگجیاجی چین

متوسط دما در ژانگجیاجی چین در طول بهار 18 درجه سانتیگراد است، بنابراین لباس‌های آستین بلند با یک ژاکت و شلوارهای جین توصیه می‌شوند. در بهار بهترین ماه برای عکاسی در Zhangjiajie چین، آوریل است. برگ‌های درختان در جنگل سرسبز هستند و مناظر مه آلود کوهستان بعد از باران‌ها زیبایی خود را نشان می‌دهند.

آب و هوای تابستان در ژانگجیاجی چین

تابستان‌ها در ژانگجیاجی چین، روزها گرم و بعدازظهرها خنک است. جنگل پارک ملی ژانگجیاجی چین، هر روز در طول تابستان 8660 متر مکعب اکسیژن آزاد می‌کند، بنابراین اگر در تابستان به تور چین و به ژانگجیاجی رفتید تمیزترین هوای موجود در دنیا را تنفس خواهید کرد.

آب و هوای پاییز در ژانگجیاجی چین

بهترین زمان برای رفتن به تور چین و بازدید از Zhangjiajie پاییز است. در این موقع شما با باران، گرما و سرمای شدید مواجه نخواهید شد. البته توصیه می‌کنیم که زمان‌های تعطیلات روز کارگری (اول تا هفتم می ) و تعطیلات روز ملی چین (اول تا هفتم اکتبر) را برای رفتن به چین انتخاب نکنید. در این زمان‌ها بسیاری از توریست‌های داخلی چین از Zhangjiajie و Fenghuang بازدید می‌کنند و قیمت‌های تورهای داخلی و هتل‌ها 50 تا 100 درصد افزایش پیدا می‌کنند.

متوسط دما در طول پاییز در Zhangjiajie چین 20 درجه سانتیگراد است، بنابراین یک ژاکت سبک و شلوار همراه داشته باشید. برای دیدن رنگ‌های زیبای پاییزی این نقطه از چین، اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر به Zhangjiajie چین بروید. Wolongling در کوهستان Tianzi و دهکده Yaozi دو تا از بهترین مکان‌ها برای دیدن رنگ‌های پاییزی درختان هستند.

آب و هوای زمستان در ژانگجیاجی چین

زمستان در ژانگجیاجی چین سرد است. متوسط دما در این زمان در این منطقه چین 4 درجه سانتیگراد است و بعضی مواقع بادهای شدیدی می‌وزد. اگر این زمان به چین رفتید توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم و ضد باد همراه داشته باشید. بهترین زمان‌ها برای دیدن منظره‌های برفی کوهستان قبل و بعد از فستیوال بهاره چین (از نیمه ژانویه تا اواخر فوریه) است. در هر سال چند بارش سنگین برف اتفاق می‌افتد.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3660

به "آب و هوای ژانگجیاجی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای ژانگجیاجی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید