آب و هوای سیشل

به گزارش دور زمین، بهترین زمان‌ها برای رفتن به تور سیشل ماه‌های آوریل، می، اکتبر و نوامبر هستند. این ماه‌ها دوره‌های انتقال بین فصل گرم و مرطوب بادهای شمال غربی (از نوامبر تا مارس) و فصل بادهای خنک‌تر جنوب شرقی (از آوریل تا اکتبر) هستند. رفتن به این سفر در این ماه‌های میانه به شما شرایطی مطلوب از نظر آب و هوایی را ارائه می‌دهد که برای آفتاب گرفتن در ساحل، تماشای حیات وحش و غواصی اسکوبا ایده‌ال است. با تمام این اوصاف یک چیز هست که در تمام طول سال تقریبا ثابت است و آن دمای هوا است؛ دمایی که به طور متوسط در محدوده 25 تا 30 درجه سلسیوس قرار دارد. با انتخاب فصل‌های بهار و پاییز برای این سفر شما همچنین از مواجهه با خیل عظیمی از جمعیت توریست‌ها اجتناب می‌کنید کسانی که در دسامبر، ژانویه، جولای و آگوست به این بخش از قاره آفریقا سرازیر می‌شوند.

آب و هوای سیشل

رفتن به تور سیشل از آوریل تا می

همانطور که بادهای بسامان شمال غربی جای بادهای خشک‌تر جنوب شرقی را می‌گیرند، این مجموعه جزیره‌ها آب و هوایی گرم و معتدل را تجربه می‌کنند. دمای هوا بین 20 تا 25 درجه سلسیوس متغیر است؛ بارش‌ها هم معمولا کمتر از فصل‌های پاییز و زمستان هستند. در این وقت از سال در تور سیشل شما می‌توانید هتل‌هایی با قیمت‌هایی پایین‌تر پیدا کنید، چرا که هنوز تا رسیدن فصل پرگردشگر تابستان و ورود جمعیت انبوه توریست‌ها زمان باقی است. مسابقات ملی ماهیگیری سیشل و کارناوال بین‌المللی ویکتوریا در ماه آوریل و جشن FetAfrik در ماه می برگزار می‌شوند.

رفتن به تور سیشل از ژوئن تا سپتامبر

این ماه‌ها (به خصوص جولای و آگوست) آب و هوایی خنک و بدون باران دارند و در نتیجه‌ی همین وضعیت دلپذیر، جمعیت انبوه مسافران تور سیشل سواحل این جزایر را متر به متر اشغال می‌کنند. اگر برنامه دارید در تابستان به این سفر بروید توصیه می‌کنیم هتل‌های خود را حداقل از چند ماه قبل رزرو کنید و البته انتظار پرداخت قیمت‌های بالای فصل پر گردشگر را داشته باشید. در این فصل از سال توریست‌ها در تمامی مناطق محبوب حضور پر رنگی دارند اما سواحلی در جزیره‌های کوچکتر وجود دارند که آرام، ساکت و خلوت باقی مانده‌اند. فستیوال جالب توجه  لاکپشت دریایی و مسابقات فصل بارندگی جنوب شرق در ماه آگوست برگزار می‌شوند. در ماه سپتامبر هم شما می‌توانید در فستیوال و جشن پر هیجان و پر از جذابیت Regatta شرکت کنید.

رفتن به تور سیشل از اکتبر تا نوامبر

اگر برایتان مواجهه با باران و کمی خیس شدن مسئله خاصی نیست، تا بعد از فصل پرگردشگر تابستان صبر کنید و سپس به تور سیشل بروید. به این صورت می‌توانید در قیمت پرواز و قیمت هتل صرفه‌جویی کرده و گزینه‌های بیشتری هم در اختیار خواهید داشت. و با این که شانس‌تان برای مواجهه با بارش‌های گاه‌به‌گاه بیشتر می‌شود اما همچنان روزهای زیادی از سفرتان شما با آسمانی آفتابی و هوایی دلچسب برای لذت بردن از ساحل روبه‌رو خواهید بود، روزهایی که دمای هوا تا حدود 25 درجه سلسیوس هم بالا می‌رود. مسابقه ماهیگیری لا دیگو در ماه اکتبر برگزار می‌شود و اگر به این ورزش علاقه دارید فرصت خوبی است تا مهارت‌های خودتان را محک بزنید. یکی دیگر از فستیوال‌های جذاب و تماشایی این جزیره فستیوال سنتی Kreol در ماه اکتبر است. یکی از جالب‌توجه‌ترین فستیوال‌های سال، فستیوال SUBIOS (فستیوال اقیانوس سیشل) است که هر سال در ماه نوامبر برگزار می‌شود.

رفتن به تور سیشل از دسامبر تا مارس

همانطور که بادهای بسامان شمال غربی پیام‌آور رسیدن موسم بارندگی می‌شوند، رطوبت و بارش‌ها هم به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابند. اما همین شرایط هم باعث نمی‌شود مسافران تور سیشل در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه به این سفر نیایند. قیمت هتل و قیمت پرواز در دوره تعطیلات زمستان افزایش پیدا می‌کند بنابراین حتما از چند ماه قبل رزروهای خود را انجام دهید تا بهترین قیمت‌ها و بهترین گزینه‌ها نصیبتان شود. ماراتون سیشل در ماه فوریه برگزار شده و جمعیت زیادی را از نقاط مختلف دنیا به این جزیره می‌کشاند.

انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4277

به "آب و هوای سیشل" امتیاز دهید

2 کاربر به "آب و هوای سیشل" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید