سفر نوروزی به تایلند

به گزارش دور زمین، برای این که در فصل نوروز به کشور تایلند سفر کنید باید یک برنامه سفر کامل داشته باشید و بدانید که قرار است به بازدید چه جاذبه‌هایی بروید و یا چه هتلی را انتخاب نمایید.

سفر نوروزی به تایلند

اگر به دنبال یک جای خوش آب و هوا با طبیعتی بی نظیر و جاذبه های تاریخی اعجاب انگیز هستید و می خواهید اوقات خوشی را در ساحل و دریا به شنا، غواصی، موج سواری بپردازید ما تور پوکت را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای کاهش هزینه‌های سفر با تور تایلند در زمان نوروز برنامه سفر خود را از چند ماه قبل بچینید.

پوکت معروف به مروارید دریای آندمان از بزرگترین جزایر تایلند به شمار می‌رود و تقریبا می‌توان گفت پای ثابت تور تایلند است. حدود نیمی از آن از جنگل های استوایی پوشیده شده و بیشتر اوقات سال، آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و موجب شده در تمام فصل های سال گردشگری پوکت رونق بیشتری پیدا کند. از دیگر دلایل محبوبیت پوکت علاوه بر آب و هوا و طبیعت منحصر به فردش می توان به هتل های خاص و مراکز توریستی چون مراکز غواصی نیز اشاره کرد.

در طی چهل سال اخیر جزیره پوکت همواره مورد توجه گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا بوده، و افراد زیادی برای دیدن طبیعت بی نظیر و سواحل زیبای پوکت به این جزیره سفر می کنند، این جزیره خارق العاده علاوه برا طبیعت حیرت انگیز و بی نظیرش جاذبه های تاریخی و مدرن شهری را نیز شامل می‌گردد، به طور مثال معبد چالونگ مشهورترین معبد تایلند در این جزیره قرار گرفته است و نمایش های جالبی مثل تئاتر سیمون فانتاسی در پوکت برگزار می‌گردد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 383

به "سفر نوروزی به تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر نوروزی به تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نوروزی به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید