دلایل سفر به پاتایا

به گزارش دور زمین، پاتایا شهری با آب و هوای ساحلی و بسیار زیبا است. این شهر آب و هوای گرمسیری داشته و از همه نظر زیبا است. در این مقاله شما را با زیبایی‌های این جاذبه آشنا خواهیم کرد.

دلایل سفر به پاتایا

پاتایا شهر ساحلی زیبای کشور تایلند. این شهر یکی از شهرهای مهم تایلند است. آب و هوای گرم و مرطوب دارد. این شهر مناظر طبیعی فوق العاده زیبا و مردمان بسیار مهمان نوازی دارد. از جاذبه های تور پاتایا می توان به پارک سنگ های چند میلیون ساله، مزرعه کروکودیل ها، جزیره مرجانی، مینی سیام، باغ استوایی نانگ نوچ، باغ وحش ببرها، کوه بودا و ... اشاره کرد

آب و هوای پاتایا گرمسیری و ترکیبی از هوای خشک و بارانی است. این شهر در همه ماه های سال شاهد تغییرات آب و هوایی است. مثلا از گرمای داغ به گرمای قابل تحمل تبدیل می شود یا شرجی، خشک و گاهی بارانی است. البته باید بدانید هوای گرم در همه فصل های سال در پاتایا موج می زند.

یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا برای بازدید ساحل زیبای جامتین است. از جاذبه های این ساحل باید به شفافیت آب، تمیزی ساحل و ورزش و تفریحات آبی همچون شنا، قایق سواری، جت اسکی و اسکی روی آب اشاره کرد. این ساحل مملو از هتل و رستوران است و در رستوران های آن می توان انواع غذاهای بین المللی مانند ایتالیایی، انگلیسی، فرانسه و خود غذاهای تایلندی را سفارش داد.

در طی سال هایی که ویتنام درگیر جنگ بود، تعدادی از سربازان آمریکایی برای استراحت و دوری از فضای جنگ، به پاتایا و سواحل پاتایا می رفتند. از آنجا که این شهر بسیار آرام و زیبا بوده است آنها این شهر را به بقیه نیز معرفی کردند و خیلی زود پاتایا به عنوان یکی از شهرهای زیبای دنیا معرفی شد و گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب کرد.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 446

به "دلایل سفر به پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "دلایل سفر به پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر به پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید