برترین کارهایی که باید در گوانجو انجام دهید

به گزارش دور زمین، به گفته TripAdvisor، گوانگجو یکی از 10 مقصد توریستی محبوب چین در سال 2016 است. صنعت صادرات گسترده و قطارهای فوق‌العاده سریع از دیگر مناطق چین، سالانه هزاران مسافر خارجی را به گوانجو می‌کشاند. هم توریست‌های تاجر و هم توریست‌های معمولی تور چین و تور گوانجو از دیدنی‌ها و زیبایی‌های این شهر لذت می‌برند.

برترین کارهایی که باید در گوانجو انجام دهید

در مدت تور گوانجو خود، می‌توانید گستره‌ای متنوع و جذاب از کارها را انجام دهید، از برخی از ارزان‌ترین مراکز خرید چین گرفته تا بعضی از بهترین تفریحات، سرگرمی‌ها، آسمانخراش‌ها و مجتمع‌های تجاری لوکس چین در گوانجو قرار دارند. در بعضی نقاط گوانجو می‌توانید از مکان‌های تاریخی که به خوبی حفظ شده‌اند دیدن کنید. قابل عنوان‌ترین این مکان‌ها در گوانجو، جزیره Shamian است.

شماره یک: از پارک/باغ وحش/سیرک/پارک تفریحی/پارک آبی/ زمین گلف/اقامتگاه Chimelong گوانگجو دیدن کنید

کمی غیر معمول است که برخی از برجسته‌ترین تفریحات و سرگرمی‌ها در جهان از یک پارک سافاری بزرگ گرفته تا یک سیرک در سطح جهانی، همگی در یک مکان بزرگ جمع شوند. به خاطر کیفیت و تنوع این مکان خاص گوانجو، این اقامتگاه و پارک تفریحی و باغ وحش، در آسیا منحصر به فرد است. بیشتر توریست‌های تور گوانجو، باغ‌وحش و پارک سافاری این مجموعه را بهترین در آسیا و سیرک این مجموعه را نیز در میان بهترین‌ها در جهان و بهترین در چین می‌دانند.

پارک سافاری/باغ وحش این مجموعه شامل سواری با ماشین و پیاده‌روی در کنار حیواناتی است که در اطراف آزادانه گردش می‌کنند. این باغ وحش حدود 130 هکتار بوده و بزرگترین پارک سافاری حیوانات در چین است. می‌توانید در این باغ وحش گوانجو، به برخی از حیوانات دست بزنید. این باغ وحش بیشترین پاندا را بیشتر از هر جایی در چین بیرون از Chengdu دارد.

سیرک/سیرک حیوانات که سومین جاذبه گوانجو از نظر TripAdvisor در سال 2016 است، نمایشی کمدی، موزیکال، آکروباتیک و اجرای حیوانات است. نمایش‌های آکروباتیک این سیرک از بهترین نمایش‌های این چنینی در چین است. ولی نمایش‌های خاص و غیر معمول با حیوانات، به خودی خود این سیرک را در کلاسی دیگر طبقه‌بندی می‌کند.

بهشت Chimelong یک پارک تفریحی با سواری‌های مهیج و در سطح جهانی است. این پارک 60 هکتار را پوشش می‌دهد و در رتبه چهارم TripAdvisor در لیست برترین‌های گوانجو در سال 2016 است. پارک آبی Chimelong به گفته کمپانی White Water بزرگترین پارک آبی آسیا است. این پارک نیز سواری‌هایی در کلاس جهانی دارد و تعداد زیادی جایزه نصیب خود کرده است. تعداد مراجعان روزانه به این پارک آبی گوانجو تقریبا بالاترین در آسیا و چین است. پارک کروکودیل این مجموعه با داشتن بیش از 100 هزار کروکودیل بزرگترین مزرعه کروکودیل دنیا است. غیر از تمام این امکانات تفریحی، یک زمین تمرین گلف و یکی از لوکسترین هتل‌های گوانجو در این مجموعه قرار دارد.

رتبه دوم: از برج کانتون گوانجو بالا بروید

توریست‌های تور گوانجو دوست دارند به بالای این برج بروند، چرا که این ساختمان بلندترین سازه گوانجو و دومین ساختمان بلند چین است. با 600 متر ارتفاع به اضافه آنتنش، برج کانتون گوانجو 70 متر از CTF Tower که در نزدیکیش قرار گرفته بلندتر است. شب‌ها این برج با رنگین کمانی از رنگ‌ها، رودخانه مروارید و Zhujiang New Town گوانجو را روشن می‌کند. در سواری ویژه بالای برج، شما در گوی‌های متحرک شیشه‌ای برج می‌نشینید و از مناظر لذت می‌برید. سکوی شیشه‌ای تماشای مناظر برج، در ارتفاع 450 متری سطح زمین قرار دارد. بلندمرتبه‌ترین رستوران گردان دنیا در این برج و در ارتفاع 424 متری قرار دارد و بوفه‌ای از غذاهای بین‌المللی دارد. از دیگر ویژگی‌های این برج بلند گوانجو، وجود سینمای 4 بعدی در این مجموعه است.

رتبه سوم: در جزیره Shamian گوانگجو از جاذبه‌های تاریخی دیدن کنید

به گفته TripAdvisor جزیره Shamian سومین جاذبه توریستی برتر گوانجو است. در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، سازه‌هایی خارجی در این جزیره که در رودخانه مروارید قرار دارد ساخته شد. اگر در زمان تور گوانجو به این جزیره رفتید می‌توانید از گشتن در میان ساختمان‌های اروپایی با سبک‌هایی متفاوت و متنوع و درختان بزرگ و قدیمی لذت ببرید. تعداد زیادی رستوران در این مکان قرار دارند.

رتبه چهارم: از آکادمی Chen Clan گوانگژو دیدن کنید

Chen Ancestral Shrine با نام آکادمی Chen Clan نیز شناخته می‌شود. این مکان 19 ساختمان دارد با 9 سالن و 6 حیاط که به صورت طرحی متقارن به هم متصل شده‌اند. این ساختمان توسط اعضای پر جمعیت خاندان چن که در تمام گوانجو و بسیاری از کشورهای دیگر در اواخر صده 1800 پراکنده شدند ساخته شده است. در این مجموعه هم اکنون موزه هنرهای مردمی Guangdong قرار دارد.

رتبه پنجم: از پارک Yuexiu گوانجو دیدن کنید

این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های شهر گوانجو است و سمبل پنج بز که نماد گوانجو است در این پارک قرار دارد. در این پارک زیبای گوانجو، درختان سرسبز، درختستان بامبو و باغ‌های گل قرار دارد. چند مسیر پله‌دار به بالای تپه وجود دارد. این پارک یکی از 6 جاذبه برتر گوانجو در سال 2016 از طرف TripAdvisor رتبه‌بندی شده است.

رتبه ششم: پارک کوهستانی Baiyun گوانجو

این رشته کوه با قله‌های خارق‌العاده و دره‌های تو در تویش عظمت فوق‌العاده‌ای دارد. مسافران تور گوانجو می توانند از مناظر طبیعی زیبای گوانجو و مخصوصا منظره فوق‌العاده زیبای رودخانه مروارید که مانند کمربندی یشمی از بالای کوهستان دیده می‌شود لذت ببرند.

رتبه هفتم: به تور کشتی کروز بر روی رودخانه مروارید گوانجو بروید

توریست‌ها عاشق دیدن گوانجو از روی رودخانه هستند. می‌توانید در این کروزها شام بخورید یا این که فقط از مناظر لذت ببرید. رودخانه مروارید سومین رودخانه بلند چین است. آن بخش رودخانه که در گوانگجو واقع شده جایی است که زیباترین مناظر گوانجو قرار گرفته‌اند.

رتبه هشتم: در نمایشگاه کانتون (Canton Fair) گوانجو شرکت کنید

مشهورترین جاذبه گوانجو برای مسافران به این نقطه از چین، نمایشگاه کانتون است که هر سال دو بار برگزار می‌شود و بزرگترین نمایشگاه تجاری چین و یکی از بزرگترین‌ها در دنیا در نوع خودش است. نمایشگاه کانتون هر سال در ماه‌های آوریل/می و اکتبر/نوامبر برگزار می‌شود و صدها هزار نفر از سراسر دنیا را به گوانگجو جذب می‌کند.

رتبه نهم: از Zhujiang New Town و CTF Tower جدید گوانجو دیدن کنید

جدیدترین جاذبه گوانجو و هفتمین برج بلند دنیا، برج مرکز مالی CTF است که در سال 2016 افتتاح شده است. این ساختار عظیم در گوانجو، تعداد زیادی رستوران و یک محل تماشای منظره در بالای برج (بلندترین در گوانجو و دومین در دنیا) و یک مجتمع تجاری لوکس در پایین برج دارد. این برج نزدیک یکی دیگر از برج‌های فوق‌العاده بلند گوانجو یعنی برج IFC است که در منطقه جدید و لوکس فروشگاهی Tianhe قرار گرفته است.

رتبه دهم: از موزه پادشاه Nanyue در گوانجو دیدن کنید

گوانجو نسخه خودش از مقبره پادشاهی سلسله Qin در شیان را دارد، ولی مقبره موجود در گوانجو خیلی خیلی کوچکتر از آن و مقبره پادشاه Nanyue است. این پادشاه حدود 130 سال قبل از میلاد در این منطقه حکم می‌رانده است. یک موزه کوچک ولی خوش ساخت ساخته شد تا اقلام زیبای به دست آمده از این مقبره را در خود جای دهد.

انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2995

به "برترین کارهایی که باید در گوانجو انجام دهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین کارهایی که باید در گوانجو انجام دهید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کارهایی که باید در گوانجو انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید