آشنایی با برترین هتل های تور ایتالیا

به گزارش دور زمین، اولین چیزی که در ایتالیا نظر شما را جلب کرده، تنوع هتل‌های آن می‌باشد. ایتالیا به اندازه‌ مکان‌های دیدنی‌ خوبی که دارد، هتل‌های خوبی دارد. در این مقاله به معرفی هتل بزرگی همچون ویلا سربلونی، استراحتگاه و تفریحگاه لفای، ویلا آرکادیو و هتل بزرگ دس ایلس بورومیس پرداخته‌ایم.

آشنایی با برترین هتل های تور ایتالیا

هتل بزرگ ویلا سربلونی (Grand Hotel Villa Serbelloni)

باغ‌های هتل ویلا سربلونی منظره‌ زیبایی از دریاچه ارائه داده و دکوراسیون داخلی آن، محیطی شبیه به فضای قرن 19 بازسازی شده است. فضای درونی این هتل به پلکان و ستون مرمری، لوسترهای مورانو و نمایی زیبا تزئین شده است. در حالی‌ که سقف هتل دارای الگوهای گلدار با رنگ‌های صورتی و خاکستری روشن است. رستوران این هتل به نام میسترال دارای ستاره‌ی میشلن نیز است، وظیفه‌ سرو غذای ناب و پیچیده‌ ایتالیایی را بر عهده دارد اما رستوران دیگری به نام لا گولتا که شبیه به قایق هم می‌باشد، غذاهای سنتی ایتالیایی را در محیطی آرامش‌بخش سرو می‌نماید. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی 285 یورو آغاز می‌گردد.

استراحتگاه و تفریحگاه لفای (Lefay Resort and Spa)

این استراحتگاه 11 هکتار وسعت دارد که در منطقه‌ کوهستانی و در نزدیکی گارگانو، شهری زیبا با درختان پرتقال، قرار دارد. اتاق‌های این هتل از چوب درخت گردو و کف آن‌ها از چوب درختان زیتون ساخته شده‌اند. دکوراسیون داخلی این استراحتگاه به سبک ایتالیایی است. حمام‌های این هتل دارای سنگ‌های مرمر صورتی و نیز وان حمام مجهز به تجهیزات مخصوص لفای می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل به رودخانه مشرف هستند. تفریحگاه این هتل که برنده‌ جایزه سالانه نیز است، متشکل از استخرهای داخلی و خارجی آب نمک، استخر بزرگ، گرمابه، 5 سونا، یک دریاچه نمک و 21 اتاق ماساژ می‌باشد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی 200 یورو آغاز می‌گردد. برای تجربه یک سفر خوب و آرام این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید.

ویلا آرکادیو (Villa Arcadio)

این هتل که قدمت  آن به حدود قرن سیزده میلادی برمی‌گردد، در حوالی یک صومعه قرار گرفته است. جزئیات گچ‌بری در سراسر این هتل قابل مشاهده است، هم در نقاط مشترکی مانند لابی و هم در تعدادی از اتاق‌ها. این هتل فقط 18 اتاق دارد که محیطی ساده و صمیمی دارند. در دکوراسیون اتاق‌های این هتل، از آثار هنری اصیل و نیز رنگ‌های طبیعی استفاده شده که نمایی زیبا رو به دریاچه و باغ ارائه می‌گردد. سرآشپز ماهر این هتل، غذاهای فصلی فوق‌العاده‌ای را با استفاده از مواد اولیه و سبزیجات تازه‌ باغ هتل برای مشتریان تدارک خواهید دید. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

هتل بزرگ دس ایلس بورومیس (Grand Hotel des Iles Borromees)

این هتل در کنار دریاچه‌ استریسا قرار دارد و مکانی عالی و آرام برای گشت‌و‌گذار در جزایر بورومیز می‌باشد. دکوراسیون داخلی به سبک نوین ایتالیایی تزئین شده. 6 تالار از مجموع تالارهای ورودی این هتل، به گالری هنری مینیاتوری اختصاص داده که آثار هنری بسیاری از قرن پانزدهم میلادی را به نمایش گذاشته است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به زمین تنیس، سه استخر، سونا، سونای بخار، باغچه‌ی ژاپنی و یک تفریحگاه مجهز به جدیدترین فناوری‌های روز، اشاره نمود. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی 295 یورو آغاز می‌گردد.

منبع: telegraph.co.uk
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5

به "آشنایی با برترین هتل های تور ایتالیا" امتیاز دهید

4 کاربر به "آشنایی با برترین هتل های تور ایتالیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین هتل های تور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید