برترین جاذبه های پاتایا برای بازدید

به گزارش دور زمین، پاتایا یکی از بهترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید بوده و توانسته سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. در این مقاله شما را با 4 جاذبه برتر شهر پاتایا آشنا خواهیم کرد.

برترین جاذبه های پاتایا برای بازدید

باغ گرمسیری نونگ نوچ در پاتایا

این باغ زیبا در پاتایا محلی رویایی برای تمدد اعصاب است. در این پارک نمایش‌های فرهنگی و هنری به صورت روزانه برگزار می‌گردد. رستوران، کافه و باغ‌های زیبای این باغ به سبک‌های مختلفی ساخته شده‌اند و شما با پیاده‌روی در این پارک خسته نخواهید شد. این باغ به بخش‌های مختلفی مانند باغ‌ انگلیسی، باغ فرانسوی قرن هفدهمی، باغ‌های رنسانسی، باغ ارکیده، باغ‌ نخل‌های استوایی و باغ کاکتوس‌های مکزیکی می‌باشند.

مینی سیام در پاتایا

در مینی سیام که یکی از برترین جاذبه درشهر پاتایا است، به چند ساعت برای بازدید کل آن زمان نیاز دارید. این مکان از زیباترین نمایشگاه‌های ماکت دنیا بوده که در آن بناهای معروف تایلندی به چشم می‌خورند و در آن ماکتی از کشورهای مختلف به چشم می‌خورند. از معبدهای پرآوازه‌ی شهر بانکوک مانند بودای زمردین تا قلعه‌ها و قصرها و پاگوداهای باشکوه و از طاق پیروزی پاریس و برج ایفل تا کلوسئوم رم و اپرای سیدنی در مینی سیام پاتایا برای بازدید وجود دارند.

موزه آنک کوسالا سالا پاتایا

کنار تفریحات ساحلی، باغ وحش‌ها، باغ‌ها و جنگل‌های استوایی، کمی هم باید به بازدید جاذبه‌های تاریخ پاتایا در تور تایلند بروید. در موزه‌ آنک کوسالا سالا 300 اثر هنری چینی نگهداری شده که بیشتر آن‌ها مجسمه‌های برنزی و برنجی خدایان بودایی، کنفوسیوسی و تائویی هستند. اما بهترین قسمت این موزه، طبقه‌ دوم آن می‌باشد که تندیس‌های بزرگی از کاهنان معبد شائولین در فیگورهای مختلف هنرهای رزمی به نمایش گذاشته است. این موزه کمی از مرکز شهر دور بوده و به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن بروید.

بازار شناور پاتایا

در این بازار کشاورزان و حتی هنرمندان به فروش محصولات خود بر روی قایق‌ها می‌پردازند. این بازار 100هزار متر مربع مساحت دارد. برای این که بیشتر با زوایای این بازار آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم قایقی را کرایه کنید و کل این بازار را با آن چرخ بزنید. کمی میوه و سبزی تازه خریداری نمایید و از کافه‌ها و دکه‌های محلی کنار رودخانه غذای تایلندی دسر خریده و بیشتر با زندگی مردم تایلند آشنا بشوید.

انتشار: 28 تیر 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 20

به "برترین جاذبه های پاتایا برای بازدید" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین جاذبه های پاتایا برای بازدید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های پاتایا برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید