شهر پاتایا را برای سفر انتخاب نمایید

به گزارش دور زمین، پاتایا یک شهر ساحلی کوچک با طبیعتی شگفت‌انگیز است. پاتایا با شهر بانکوک که مشهورتر از آن است، تنها 165 کیلومتر فاصله دارد. این شهر به خاطر جاذبه‌های فراوانی که دارد، توانسته طرفداران شهر بانکوک را نیز به سوی خود بکشاند.

شهر پاتایا را برای سفر انتخاب نمایید

گردشگران زیادی از کشور ایران به کشور تایلند و شهر پاتایا سفر می‌کنند. اگر به فکر مسافرت خارج از تور پاتایا برای اولین بار به سوی تایلند هستید به شما توصیه می‌کنیم از کسانی که قبلا به این نوع از سفر رفته‌اند مشورت نمایید. برای سفری بیش از 8 روز تا جایی که می‌توانید پرواز قطر (القطریه)، امارات (امارات فلای و الاتحاد) و یا بحرین را انتخاب نمایید. در غیر این صورت پرواز داخلی نیز می‌تواند برای شما یک گزینه مناسب باشد. این شهر در ساحل شرقی خلیج کشور تایلند قرار گرفته و فلصله 165 کیلومتری با شهر بانکوک فاصله دارد.

سیستم حمل و نقل عمومی این شهر توریستی در کشور تایلند بسیار خوب بوده و دسترسی کاملی به نقاط مختلف شهر پاتایا دارد و در ساعت شلوغی یعنی 7:00 تا 9:00 صبح و 12:00 تا 18:00، نیز ترافیک‌های آزار دهنده‌ای در خیابان‌های اصلی آن ایجاد می‌شود که زمان سفر را کمی زیاد خواهند کرد. این ترافیک هنگام بارش باران بدتر شده و اغلب مردم این شهر با اتوبوس‌ و تاکسی‌های موتوری جابجا می‌گردند. انواع وسایل نقلیه در پاتایا شامل مینی‌بوس‌ها (Songtaew)، اتوبوس‌های محلی، تاکسی، تاکسی‌های موتوری هستند. همچنین می‌توانید با اجاره موتورسیکلت، دوچرخه و یا اتومبیل به هر جاذبه‌ای که علاقه دارید، سفر کنید. Songtaew به معنی دو ردیف مینی‌بوسی می‌باشد که به زبان انگلیسی به آن‌ها Baht bus می‌گویند.

فرهنگ رانندگی در کشور تایلند وضعیت بدی داشته و رانندگان در یک حرکت ناهنجار و بدون در نظر گرفتن قوانین ایمنی مشغول رانندگی هستند. بر خلاف رفتار عادی و مودبانه، با کمال شگفتی، مردم این کشور در رانندگی کاملا بی‌ملاحظه هستند. بنابراین سعی نمایید هنگام سفر به این کشور، سرعت مجاز و مسائل ایمنی را به طور جدی رعایت نمایید. تور تایلند را برای بازدید از طبیعتی بی‌همتا انتخاب نمایید.

انتشار: 28 تیر 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 21

به "شهر پاتایا را برای سفر انتخاب نمایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر پاتایا را برای سفر انتخاب نمایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید