63 بازدید سرزده در یک روز برای تسریع راستا تحولی در ثبت اسناد

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- با دستور ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک، امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه و به طور همزمان 63 واحد ثبتی در کشور مورد بازدید نهاده شد.

63 بازدید سرزده در یک روز برای تسریع راستا تحولی در ثبت اسناد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این بازدید های از پیش اعلام نشده که از سوی رئیس، معاونان و مدیران کل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیران اداره کل استان ها صورت گرفت، ضمن رسیدگی به مسائل و مطالبات مراجعه کنندگان و صدور دستورات لازم، عملکرد واحد های ثبتی و نحوه اجرای سند تحول قضایی مورد آنالیز نهاده شد.

در بازدید های مذکور شرایط آرشیو الکتر ونیک و صدور سند تک برگ، پرونده های اجرا و کاداستر، واحد های جانمایی و ... آنالیز شد و مسئولان و مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ادارات استانی در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این 63 واحد ثبتی نهاده شدند.

به همین دلیل رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با حضور سرزده در اداره ثبت اسناد و املاک پردیس، ضمن بازدید سرزده از واحد های مختلف آن، دستورات لازم را در جهت تسریع امور صادر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع از واحد ثبتی شمیران، معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی از واحد ثبتی قلهک، معاون امور املاک و کاداستر از واحد ثبتی کن، معاون امور اسناد از واحد ثبتی سعادت آباد، مدیرکل حوزه ریاست از واحد ثبتی مولوی و سایر مدیران کل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تعدادی از واحد های ثبتی بازدید و مدیران کل در 31 استان نیز به صورت سرزده در ادارات ثبت اسناد و املاک حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4375

به "63 بازدید سرزده در یک روز برای تسریع راستا تحولی در ثبت اسناد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "63 بازدید سرزده در یک روز برای تسریع راستا تحولی در ثبت اسناد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید