30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه

به گزارش دور زمین، کمتر دختری پیدا می گردد که از کودکی، رویای لباس عروس پف دار را در سر خود نپرورانده باشد. اما باید واقع بین بود! متاسفانه باید با این واقعیت که لباس عروس پرنسسی چندان مناسب جثه ریزنقش شما نیست، رو به رو شوید. پس بهترین لباس عروس برای افراد قد کوتاه کدام است؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت چه سبک و استایلی بیشتر مناسب شماست و فاکتورهای مهم در انتخاب لباس عروس کدامند. همچنین، کلکسیونی بی نظیر از 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه را مشاهده خواهید کرد.

30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه

بهترین لباس عروس برای افراد قد کوتاه کدام است؟

زمانی که به دنبال لباس عروس برای افراد قد کوتاه هستید، قد لباس تنها نکته ای نیست که باید در نظر داشته باشید؛ چرا؟ چون اصولا اگر قد لباس عروس بلند باشد، مسئله ای پیش نمی آید. اما، سبکی که برای لباس خود بر می گزینید، تفاوت ها را آشکار می سازد. یعنی چی؟ برج ایفل یا اهرام را به خاطر بیاورید! فرم اندام شما تایین می نماید که چه سبک از لباس عروس برای شما مناسب است.

لباس عروس ها معمولا سبک های مختلفی از جمله پرنسسی، مدل ماهی، راستای بلند، کوتاه، ایمپایر دیزاین و A-line را شامل می شوند؛ اما بهترین ها برای شما کدام است؟

1. مدل ماهی یا شیپوری (Mermaid/Trumpet style)

مدل ماهی یا شیپوری زنانگی شما را فریاد می زند. این سبک از لباس عروس برای فرم اندام های مختلف از بلند گرفته تا لاغر و به ویژه ریز نقش مناسب است. پس به عنوان گزینه اول می توانید به سراغ لباس عروس مدل ماهی بروید.

لباس عروس مدل ماهی توجه را به سمت انحنای کمر و باسن جلب می نماید و دنباله لباس تلاشی در جهت کشیدگی اندام شما خواهد نمود.

2. مدل راستا (Sheath/column style)

لباس عروس راستا به طوری طراحی شده است که از بالا تا پایین لباس در یک راستا قرار گیرد. این سبک از لباس عروس برای افراد ریز نقش که هوادار سبک های مینیمالیستی و ساده هستند، مناسب است. خیلی از عروس خانم ها ترجیح می دهند که این سبک از لباس عروس را با پارچه های ظریف مانند دانتل، گیپور و تور تجربه نمایند که زیبایی منحصر به فرد و ظاهری با وقار را برای آن ها به ارمغان خواهد داشت.

3. مدل برش A ساده (simple A-line)

لباس عروس برش A، یک گزینه کلاسیک و در عین حال کارآمد برای افراد ریز نقش است؛ چراکه علاوه بر دور کمر معین، از قسمت کمر آغاز به گشادتر شدن می نماید و این باعث می گردد معایب احتمالی فرم باسن پوشانده گردد. پس این خبر خوبی برای افراد قد کوتاه و تو پر، گلابی شکل و یا چاق است.

4. لباس عروس کوتاه (Short style)

پیش از این لباس عروس کوتاه در ایران مرسوم نبود، اما اکنون هواداران خاص خود را دارد؛ خب، شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که تمایل دارید ساختار های ذهنی و سنت های معمول لباس های بلند عروسی را در هم بشکنید. لباس عروس کوتاه هیچ گاه شما را نا امید نخواهد نمود! در حقیقت بیشترین هماهنگی و تناسب را برای فرم اندام شما همراه خواهد داشت.

5. برش سلطنتی (Empire waist design)

منظور از برش سلطنتی، لباس عروس هایی است که تاکید آن ها روی کمر باریک بودن است. لباس هایی که دقیقا از زیر قفسه سینه تنگ، در قسمت باسن تقریبا جذب و سپس به مرور گشاد می شوند. این برش لباس عروس تا حد زیادی به کشیدگی و بلندتر نشان دادن شما یاری خواهد نمود.

فاکتورهای مهم در انتخاب لباس عروس

1. تناسب

بدیهی است که شاید همه به دنبال بلندتر نشان دادن خود نباشند. اما، قطعا دوست دارند که با هر فرم اندام و جثه ای، متناسب به نظر آیند. تناسب تنها چیزی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. پس باید لباس عروسی را انتخاب کنید که بالاتنه کوتاه و دامن بلندی داشته باشد تا توهم کشیدگی را در قسمت پایین تنه شما در جهت تناسب در اندام تان ایجاد کند.

2. قد لباس عروس

پیش تر گفتیم قد لباس عروس اگر بلند باشد مسئله ای پیش نمی آید. اما این به این معنی نیست که هم از عرض و هم از طول بلند باشد! یعنی چی؟ یعنی افراد قد کوتاه باید لباس عروس دنباله داری را انتخاب نمایند که بلندی آن در جهت طول امتداد پیدا کند، نه در جهت عرض. به عبارت دیگر، باید عمودی باشد نه افقی.

کلکسیونی بی نظیر از 30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه

لباس عروس آستین بلند گیپور برای افراد قد کوتاهمدل لباس عروس دنباله دار ریون ساده آف شولدرلباس عروس پوشیده گیپور آستین بلند دنباله دار

بیشتر ببینید: کلکسیونی از 30 مدل لباس عروس گیپور

لباس عروس آف شولدر دنباله دار برای افراد قد کوتاهلباس عروس صورتی آستین پفی مدل پرنسسی

بیشتر ببینید: کلکسیونی از 30 مدل لباس عروس صورتی زیبا و ملیح

لباس عروس مدل یک طرفه رومی برای افراد قد کوتاهلباس عروس صورتی مدل پرنسسی پفی پاپیون دارلباس عروس گل برجسته چاک دار زیبالباس عروس گیپور دنباله دار آستین حلقه ایلباس عروس پرنسسی آستین بلند با بالاتنه گیپور و دامن پف دار ساتنمدل لباس عروس دنباله دار گیپورلباس عروس سفید دنباله دار ساتن حریر کار شده با گیپورلباس عروس دنباله دار گیپور برای افراد قد کوتاه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس عروس برای افراد لاغر + راهنمای انتخاب

لباس عروس آستین پفی آف شولدر برای افراد قد کوتاه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس عروس آستین پفی از گذشته تا به امروز!

لباس عروس شنل دار برای افراد قد کوتاهلباس عروس پشت باز مدل پرنسسی کار شده و دنباله دارلباس عروس ساتن دنباله دار با بالا تنه گیپورلباس عروس صورتی پرنسسی پشت باز برای افراد قد کوتاه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس عروس پرنسسی پفی به سبک پرنسس های دیزنی

لباس عروس با بالا تنه گیپور برای افراد قد کوتاهلباس عروس گیپور با یقه هفت باز مدل پرنسسیلباس عروس مدل ماهی آف شولدر برای افراد قد کوتاهلباس عروس آف شولدر از جنس ریون کار شدهلباس عروس دو تکه با بالا تنه گیپور و دامن حریر چاک دارلباس عروس ساتن کار شده برای افراد قد کوتاهلباس عروس نباتی دکلته گیپور دنباله دارلباس عروس گیپور دنباله دار با آستین حلقه ایلباس عروس گیپور مدل ماهی دنباله دار آف شولدرمدل لباس عروس دنباله دار برای افراد قد کوتاهلباس عروس گیپور با دامن چاک دار برای افراد کوتاه قد

حرف آخر

متوجه شدید که چرا گفتیم لباس عروس پرنسسی پف دار برای شما مناسب نیست؟ لباس عروس پرنسسی شما را چاق تر و کوتاه تر نشان خواهند داد. حال که نگاهی دقیق به استایل های مناسب لباس عروس برای افراد قد کوتاه انداختیم، انتخاب شما کدام سبک خواهد بود؟ از قلم نیاندازید که شما می توانید در انتهای این مطلب سوالات و تجربیات خود را با ما و همراهان انگیزه به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما خواهند بود. آیا به سبک های پوشیده و آستین بلند علاقمند هستید؟ اگر پاسخ شما بله است، پیشنهاد می کنیم کلکسیون لباس عروس آستین بلند را در انگیزه از دست ندهید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3341

به "30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید