3 کشور خواستار میزبانی والیبال قهرمانی دنیا 2022 شدند

به گزارش دور زمین، وزیر ورزش روسیه به صورت رسمی درخواست خود را برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی دنیا 2022 به فدراسیون دنیای خاطرنشان کرد.

3 کشور خواستار میزبانی والیبال قهرمانی دنیا 2022 شدند

به گزارش خبرنگاران، پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه به صورت رسمی درخواست خود را برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی دنیا 2022 به فدراسیون دنیای بیان کرد تا در کنار مکزیک و قطر، نامزدهای میزبانی این رویداد مهم باشند.

کولوبکوف در این مورد گفت: ما پیشنهاد میزبانی خود را به فدراسیون دنیای والیبال ارسال نموده ایم. مکزیک و قطر نیز تقاضای میزبانی مسابقات قهرمانی دنیا 2022 را دارند. این رقابت ها، یکی ز رویدادهای بزرگ دنیا است که البته برگزاری آن به سختی فوتبال و بسکتبال نیست.

وزیر ورزش روسیه تاکید نمود که مسابقات قهرمانی دنیا در 6 یا 7 شهر مختلف برگزار خواهد شد: البته من پیشنهاد میزبانی در 8 شهر را داده ام که والیبال در آنها طرفداران زیادی دارد. نام این شهرها را اعلام نمی کنم ولی قطعاً کازان یکی از آنهاست.

استانیسلاو شوچنکو، رئیس فدراسیون والیبال روسیه پیش از این شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان، کالینینگراد، یکاترینبورگ، نووسیبریسک و کراسنویارسک را میزبانان مسابقات قهرمانی دنیا 2022 معرفی نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 201

به "3 کشور خواستار میزبانی والیبال قهرمانی دنیا 2022 شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشور خواستار میزبانی والیبال قهرمانی دنیا 2022 شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید