فوتبال دنیا، ورود فیفا و یوفا به ماجرای درگیری 2 بازیکن روسیه با کارمند ارشد دولتی

به گزارش دور زمین، فوتبال دنیا - فدراسیون دنیا فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از ورود به ماجرای درگیری شدید 2 بازیکن مطرح فوتبال روسیه با یک کارمند ارشد وزارت صنعت و تجارت این کشور خبر دادند.

فوتبال دنیا، ورود فیفا و یوفا به ماجرای درگیری 2 بازیکن روسیه با کارمند ارشد دولتی

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایزوستیای روسیه به نقل از یک منبع موثق نوشت: فیفا حادثه درگیری فیزیکی الکساندر کوکورین (زنیت سن پترزبورگ) و پاول مامااف (کراسنودار) با دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل ونقل وزارت صنعت و تجارت که منجر به ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن وی شد را تحت کنترل دارد و تحقیقاتی پیرامون آن شروع نموده است.

سرویس رسانه یوفا نیز در این رابطه گفت: اخبار روزانه مطبوعات روسیه درباره حادثه درگیری 2 بازیکن فوتبال را رصد و تحولات اجرا شده را دنبال می کنیم.

الکساندر کوکورین (27 ساله) و پاول مامااف (30 ساله) با سابقه بازی در تیم ملی فوتبال روسیه 3 روز قبل پس از سرانجام بازی تیم های خود در لیگ برتر فوتبال این کشور راهی مسکو شدند. آنها در یکی از کافه های معروف مسکو دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل ونقل وزارت صنعت و تجارت را مورد ضرب وشتم قرار دادند که منجر به ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن وی شد.

بازجویی از این 2 بازیکن مطرح فوتبال روسیه از روز گذشته (چهارشنبه) توسط پلیس مسکو شروع شد. رای مردم روسیه به زندانی کردن و اخراج از فوتبال 2 بازیکن این کشور

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1028

به "فوتبال دنیا، ورود فیفا و یوفا به ماجرای درگیری 2 بازیکن روسیه با کارمند ارشد دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ورود فیفا و یوفا به ماجرای درگیری 2 بازیکن روسیه با کارمند ارشد دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید