26 آبان ماه اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، شرکت19گروه تئاتر

به گزارش دور زمین، سید علی زمزم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان جنوبی 26 تا 28 آبان ماه در شهرستان قائن برگزار می گردد.

26 آبان ماه اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، شرکت19گروه تئاتر

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد: در حال حاضر 19 گروه تئاتر خراسان جنوبی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی نموده اند که آثار آنان برای شرکت در جشنواره باید مورد بازبینی قرار گیرد.

زمزم با اشاره به اینکه سه نفر در هیأت انتخاب کار بازبینی آثار را بر عهده دارند، ادامه داد: کیفیت کار نمایش و استفاده از مضامین بومی و محلی از مهمترین مؤلفه های انتخاب نمایش ها برای شرکت در جشنواره است.

وی گفت: بعد از این آثار در مدت سه روز به نمایش گذاشته شده، سه داور نهایی آثار برگزیده را انتخاب می کنیم که در صورت انتخاب حدأقل هشت اثر، دو اثر به جشنواره تئاتر فجر راه می یابند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در صورتی که کمتر از هشت اثر انتخاب شوند تنها یک اثر از خراسان جنوبی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهد نمود.

زمزم یادآور شد: در حال حاضر در خراسان جنوبی 14 گروه ثبت شده تئاتر داریم و پنج گروه دیگر نیز کارهای ثبت خود را پیگیری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1107

به "26 آبان ماه اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، شرکت19گروه تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 آبان ماه اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، شرکت19گروه تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید