10 رستوران غیر معمول در جهان

به گزارش دور زمین، رفتن به رستوران همیشه جشن کوچکی است . با این حال ، برخی نقاط وجود دارند که آن را تجربه فراموش‌نشدنی یک عمر می‌کنند . چه بر روی صخره اقیانوس در زنگبار فرض شود و یا در بالای بانگوک قرار گیرد ، این رستوران شما را ساکت خواهد گذاشت .

10 رستوران غیر معمول در جهان

10. رستوران راک ، زنگبار
این جزیره در اقیانوس هند با سواحل شنی سفید خود ، آب زلال و آب و هوای مطبوع ، جذب می‌شود . در میان بسیاری از اقامتگاه‌ها ، توریست‌ها به خوردن یک شام رمانتیک در رستوران راک علاقه‌مند هستند . این نقطه در ساحل Michanwi Pingwe واقع شده‌است . سنگ عظیم که در آب فرض شده بود به عنوان پایگاهی برای این رستوران دنج استفاده می‌شد . با راه رفتن ، شنا کردن یا قایق می‌توان به آن دست یافت .
چرا به آنجا بروی ؟
راک تخصص در غذاهای دریایی است که همیشه تازه و لذیذ است . رستوران نظرات خوبی را نه تنها برای ظاهر آن بلکه برای غذا نیز دریافت کرده‌است . نسیم تازه از اقیانوس ، صدای آرام جزر و مد و شام لذیذ ، این تجربه را عالی و منحصر به فرد در آفریقا خواهد کرد .
9.  Rayavadee ، Krabi ، تایلند
رستورانی در یک غار سنگ آهک در ساحل Phranang واقع شده‌است . رستوران رمانتیک بخشی از تفریحگاه تابستانی لوکس است ، اما برای همه باز است که دوست دارند از غذای خوش‌مزه تازه و محیط تاثیر گذار لذت ببرند . رستوران‌های رستوران‌ها غذای دریایی هستند که هر هفته در چندین شب ویژه آماده می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
در زمان‌های دیگر ، به میان وعده‌های روشنایی و دسرهای عالی عمل می‌کند ، که در این مکان زیبا سرو می‌شوند ، جایی که شما می‌توانید ماسه نرم را زیر پاهای خود احساس کنید و دید زیبایی به دریا را تحسین کنید . جای خوبی است که در هر زمانی از روز شام بخورید .
8. رستوران آبشار Labassin ، تفریحگاه Escudero ، سان پابلو سیتی ، فیلیپین
محیط منحصر به فرد تمام طبیعی است و به سختی توسط مردم لمس می‌شود . بازدیدکنندگان از غذاهای سالم محلی لذت می‌برند و در میزه‌ای بامبو غذا می‌خورند . پاهایشان توسط آب زلال بلور پاک می‌شود . چه چیزی بیشتر از این آب و هوای مرطوب می‌تواند دوباره‌سازی کند ! آبشار در حال دویدن به عنوان یک نرم‌کننده خنک‌کننده طبیعی عمل می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
مهمان‌ها نیز در این تفریحگاه دارای سرگرمی هستند : سنتی و نمایش‌های موسیقی اغلب در اینجا انجام می‌شوند . و خود طبیعت فعالیت‌های زیادی را فراهم می‌کند : از پیاده‌روی تا تماشای پرندگان .
7. رستوران آشیانه پرندگان ، تفریحگاه kiri Eco ، تایلند
غلاف و یا لانه‌ها در درخت هستند و 16 فوت بالاتر از سطح زمین قرار دارند . این کار به شما و حزب شما حریم خصوصی و نیز فرصت منحصر به فرد برای تحسین کردن یک دیدگاه جذاب به هنگام صرف غذا می‌دهد . این احتمالا ً هیجان‌انگیزترین رستورانی است که در آن کار می‌کند : پیشخدمت از یک طناب مخصوص برای تحویل غذا و نوشیدنی استفاده می‌کند !
چرا به آنجا بروی ؟
رستوران قطعا ً یک رستوران منحصر به فرد است ، بنابراین فراموش نکنید که یک‌بار در تایلند ملاقات کنید .
6. Huvafen Fushi ، مرد شمالی ، مالدیو
یک تفریحگاه جزیره خصوصی پنج ستاره برای استخر آن مشهور است ، که در شب برق می‌زند . تجربه غذا خوردن نیز منحصر به فرد است : از خوردن در ساحل با شن زیر پای شما تا زمین cellar .
چرا به آنجا بروی ؟
43 خانه ییلاقی حریم خصوصی مهمان ‌ها را تضمین می‌کنند و خدمات با کیفیت جهان تعطیلات خود را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند . نیازی به گفتن نیست که سواحل شنی سفید و آب شفاف کریستال ، مالدیو را به مقصد کامل تعطیلات تبدیل می‌کند .
5. رستوران ویستا ، کوه Rong ، Sihanoukville ، کامبوج
رستوران با مناظر زیبای بخشی از هتل جزیره " Song سا ل" است . یک پل مهمانان را به سالن پذیرایی هدایت می‌کند که روی آب واقع شده‌است . از اینجا چشم‌انداز اقیانوس وسیع باز می‌شود . غذای تازه توسط آشپزهای کلاس جهانی معروف تهیه می‌شود که طعم‌های محلی (خمر ) را با غذاهای غربی مخلوط می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این رستوران لیستی چشمگیر از نوشیدنی‌ها ، بهترین و را ارائه می‌دهد . سالن استراحت و غروب آفتاب و فراموش‌نشدنی را برای میهمانان ایجاد می‌کنند .
4. Checkers مرکز شهر ، لس‌آنجلس ، آمریکا
رستوران خدمات بی‌عیب و نقص و یکی از بهترین مناظر panoramic را به مرکز شهر فرشتگان ارایه می‌دهد .
داخل ساختمان بسیار پیچیده و پیچیده است ، با این حال راحت و معاصر است .
چرا به آنجا بروی ؟
از منوی متنوعی از غذاها و همچنین در این تنظیمات زیبا لذت ببرید .
3. Grotta Palazzese ، Polignano ، Mare ، ایتالیا
روستای ماهیگیری در آپولیا خود مکان بسیار جالبی برای بازدید از ایتالیا به شمار می‌رود . در این میان رستوران که در یک غار در کنار دریا نصب شده‌بود یکی از معروف‌ترین و مطلوب‌ترین مکان برای شام خوردن در اینجا است . در واقع ، غار سنگ آهک به عنوان یک نقطه برای برگزاری رویداده‌ای مختلف از سال 1700 تهیه شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک رستوران بسیار رمانتیک ، سرگرم کردن میهمانان خود با غذاهای مخصوص ، غذای دریایی تازه و لیست طولانی . همه چیزهای خوب که غذاهای ایتالیایی را می‌سازند در اینجا یافت می‌شوند .
2. رستوران Vertigo و Moon بار ، بانکوک
این رستوران در بالای آسمان‌خراش قرار دارد ، رستوران متعلق به هتل " banyan Tree" است. نوار اسکای منحصر به فرد از شکل آن غیرمعمول است : به خاطر عرشه طویل آن که از ساختمان خارج شده‌است ، احساس شناور ماندن در هوا بالاتر از شهر را می‌دهد !

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 479

به "10 رستوران غیر معمول در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران غیر معمول در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید