گل محمدی محرومیت پرسپولیس راتایید کرد، علت بازی ندادن به تاجیک ها

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای تقابل با فجرسپاسی شیراز آماده می نماید که یحیی گل محمدی با وجود مصدومیت چهار بازیکن خود همچنان نمی تواند از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف استفاده کند.

گل محمدی محرومیت پرسپولیس راتایید کرد، علت بازی ندادن به تاجیک ها

بازیکنان تاجیکی سرخپوشان مرکز که پس از تسویه باشگاه با گابریل کالدرون قرارداد خود را با سرخپوشان به ثبت رساندند و کارت بازی آنها را نیز دریافت کردند اما ابهام درباره مجوز این باشگاه برای ثبت قرارداد باعث شد تا گل محمدی از صفروف در سه بازی گذشته استفاده نکند.

حالا با بهبود شرایط هنانوف یحیی گل محمدی خبر مربوط به محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده کریستین اوساگونا را که خبرنگاران، چندی پیش با عنوان: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز هم بسته شد منتشر نموده بود، را تأیید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست امروز خود قبل از ملاقات با فجرسپاسی شیراز در پاسخ به اینکه چرا از تاجیک ها در ترکیب تیم استفاده نمی کند، گفت: می ترسیم از هنانوف و صفروف استفاده کنم چون هنوز درباره استفاده قانونی از آنها به ما جواب قطعی نداده اند.

وی ادامه داد: خود باشگاه هم تردید دارد که آیا می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. می ترسیم استفاده کنیم و حریفان شکایت نمایند و بازی ها سه بر صفر به ضرر ما گردد. شرایط این دو بازیکن هنوز معین نشده است. از باشگاه می خواهیم آنالیز نمایند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ گفته است اول باید پول اوساگونا را بدهیم.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر از سوی خبرنگاران، خاطرنشان کرد هیچ نامه ای مبنی بر محرومیت دریافت ننموده است و باشگاه مسئله ای برای ثبت قرارداد صفروف و هنانوف ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4742

به "گل محمدی محرومیت پرسپولیس راتایید کرد، علت بازی ندادن به تاجیک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی محرومیت پرسپولیس راتایید کرد، علت بازی ندادن به تاجیک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید