گلچینی از جاذبه های تایلند

به گزارش دور زمین، سواحل رویایی، جزایر زیبای شناخته شده، جاذبه‌های تاریخی متعدد و جاذبه‌های تاریخی با معماری زیبا است. فصل پر گردشگر تایلند از ماه اکتبر تا آوریل است در نتیجه قیمت‌ها در این زمان گران است.

گلچینی از جاذبه های تایلند

جزیره فی فی

جزیره فی فی یک مجمع الجزایر کوچک در استان کرابی در جنوب تایلند است. جزیره فی فی بزرگ، بزرگ ترین جزیره از این گروه است و تنها جزیره با ساکنان دائمی است در حالی که جزیره فی فی کوچک به عنوان یک ساحل با تورهای غواصی بسیار محبوب می‌باشد. این جزیره به خاطر طبیعتی که دارد یکی از بهترین جاذبه‌های کشور تایلند است.

جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان بهترین مکان برای غواصی در تور تایلند است. مجمع الجزایر از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده است. مناظر زیر سطح آب چشمگیرتر است. دو نوع مختلف مکان غواصی در اطراف جزایر سیمیلان وجود به چشم می‌خورد.

وات آرون

وات آرون به معنی معبد سپیده دم یکی از معابد بودایی واقع در کرانه غربی رود چائو فرایا است. این معبد به عنوان یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین معابد در بانکوک شناخته می‌شود که از طراحی زیبا‌، منظره رودخانه و دورنمای جذابی برخوردار است. وات آرون مکانی عالی برای شروع بازدیدتان در بانکوک است . وات آرون درست رو بروی رود وا فو بنا شده، بنابراین شما می‌توانید هم معبد هم رودخانه را یکجا بازدید نمایید.

ریلی

ساحل ریلی یک شبه جزیره کوچک است که با توجه به صخره های سنگ آهک و قطع دسترسی به سرزمین اصلی، تنها با قایق قابل دسترسی است. این صخره ها سنگ نوردان بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند، اما این منطقه به دلیل سواحل زیبا و فضای آرامش بخشش یکی از جاذبه های معروف در تایلند است. در ریلی هچ جاده ای نخواهید دید و تنها پیاده رو در این جزیره مشاهده نمایید.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 50

به "گلچینی از جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "گلچینی از جاذبه های تایلند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلچینی از جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید