گزارش دبیر درباره شرایط کشتی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش دور زمین، هشتاد و چهارمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی امیری و حضور همه اعضا در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

گزارش دبیر درباره شرایط کشتی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست ابتدا در مورد فرایند کسب سهمیه و شرایط تمرینی و اردویی تیم های مختلف ملی و بعلاوه تهیه بلیت و جهت پروازی کاروان ورزشی کشورمان به المپیک بحث و گفتگو شد.

سپس علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن حضور در نشست هیئت اجرایی در مورد برنامه های در دست اجرای این فدراسیون تا المپیک توکیو توضیحاتی ارائه و خواهان حمایت بیشتری از کشتی شد.

وی در مورد موفقیت های کشتی آزاد و فرنگی در ادوار المپیک و تاثیر آن بر کل کاروان بر حمایت های مادی و معنوی بیشتر از کشتی جهت موفقیت در المپیک پیش رو مطالبی را اسم و اعضای هیئت هم بر ادامه حمایت از کشتی تاکید نمودند.

در ادامه صالحی امیری با اشاره بر اهمیت ورزش کشتی در کشور باسم یک رشته افتخار آفرین و ملی بر استمرار حمایت های کمیته ملی المپیک از فدراسیون کشتی تاکید نمود.

در ادامه رضا حیدری رئیس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو که به اتفاق طالقانی نایب رئیس خود در نشست هیئت اجرایی حضور یافت ضمن اشاره به راه اندازی رشته تو آی با مرکزیت ایران گزارش مبسوطی در این زمینه ارائه و خواهان حمایت های مادی و معنوی بیشتری از این رشته در فرایند توسعه بین المللی آن شد که تصمیمات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

بعلاوه حمایت از رشته مدال آور کوراش که تحت نظر فدراسیون ووشو می باشد با توجه به موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا و حضور در بازی های آسیایی هانژو 2022 و داخل سالن و رزمی مورد موافقت هیئت اجرایی قرار گرفته و مقرر شد در قالب یاری ها از فدراسیون ووشو این حمایت ها صورت پذیرد. بعلاوه در خواست های واصله بعضی فدراسیون های ورزشی مورد آنالیز و گفتگو قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک هم در مورد سفر هیئت بلند پایه ورزش افغانستان و دکتر حفیظ الله رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان که وزیر ورزش آن هم است به تهران و نحوه دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و بازدید از اماکن مختلف ورزشی از جمله آموزشگاه ملی المپیک و موزه ورزش گزارش ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4481

به "گزارش دبیر درباره شرایط کشتی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش دبیر درباره شرایط کشتی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید