کونته ماه آینده محاکمه می گردد

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که جزو متهمان پرونده تبانی پنج سال پیش فوتبال این کشور است، در ابتدای ماه آینده محاکمه خواهد شد.

کونته ماه آینده محاکمه می گردد

به گزارش خبرنگاران، اولین جلسه محاکمه آنتونیو کونته بابت نقشی که در ماجرای تبانی فوتبال ایتالیا در سال 2011 موسوم به کالچواسکومسه داشت، در تاریخ چهارم آوریل (15 فروردین) شروع می گردد و انتظار می رود که این محاکمه تا ماه می ادامه داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس متهم است که با وجود اطلاع از ماجرای تبانی تیم پیشین خود سیه نا و تیم آلبینو لفه برای مشخص نتیجه بازی رودرروی دو تیم در سال 2011 آن را به مسئولان فوتبال ایتالیا گزارش ننموده است.

وکیل سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا خواهان محاکمه ای سریع تر برای موکل خود شده است تا این محاکمه تمرکز کونته را برای آماده سازی آتزوری جهت شرکت در رقابت های یورو 2016 فرانسه نگیرد.

در همین رساتا نشریه گاتزتا دلواسپورت گزارش نموده که کونته تقاضا نموده محاکمه او در تاریخ چهارم آوریل شروع گردد و حداکثر تا تاریخ 21 آوریل و در صورت احتیاج به زمان بیشتر برای رسیدگی به این پرونده، تا تاریخ 9 یا 10 ماه می سرانجام پیدا کند. در صورت محقق شدن خواسته کونته، او یک ماه زمان خواهد داشت تا تیمش را برای اولین بازی در مرحله گروهی یورو 2016 که 13 ژوئن (23 خرداد) برابر بلژیک است، آماده کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2296

به "کونته ماه آینده محاکمه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته ماه آینده محاکمه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید