کمپین دانشجویی نه به دخانیات در دانشگاه شریف برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، همزمان با هفته ملی مبارزه با دخانیات، کمپین بزرگ دانشجویی نه به دخانیات در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

کمپین دانشجویی نه به دخانیات در دانشگاه شریف برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، حمید یعقوبی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: مراکز مشاوره دو دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری نهاد ها و سازمان های علمی و آموزشی، کمپین بزرگ دانشجویی نه به دخانیات را در هفته ملی مبارزه با دخانیات و طی روز های 4 تا 10 خرداد امسال برگزار می نمایند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی نه به دخانیات، دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما مشخص شده است و بر همین اساس تمرکز این کمپین بر آسیب های وارده بر محیط زیست از سوی صنعت دخانیات است

وی یادآور شد دخانیات و محیط زیست، دخانیات و دود دست دوم، دخانیات و سلامت جسم و روان و دخانیات؛ دریچه ورود به اعتیاد، چهار محور اصلی این کمپین خواهد بود.

یعقوبی در مورد نحوه ارسال و قالب های مورد پذیرش آثار گفت: دانشجویان می توانند آثار خود را در فضای اینستاگرام در 3 قالب عکس، نوشته و اینفوگرافی منتشر نمایند. بعلاوه دانشجویان اگر هنگام انتشار آثار خود از هشتگ های (نه به دخانیات، دخانیات و محیط زیست، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران) استفاده نمایند در مسابقه شرکت داده می شوند.

وی در خاتمه یادآور شد؛ تمامی آثار واصله مورد آنالیز داوران قرار می گیرد و به 6 اثر برتر هر یک مبلغ یک میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5786

به "کمپین دانشجویی نه به دخانیات در دانشگاه شریف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین دانشجویی نه به دخانیات در دانشگاه شریف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید