کشف جسد متلاشی شده زن میانسال در خانه!

به گزارش دور زمین، دو هفته پس از مرگ زن میانسال در خانه اش، یکی از دوستانش در حالی که قصد دیدار با او را داشت با صحنه ای وحشتناک روبرو شد.

کشف جسد متلاشی شده زن میانسال در خانه!

به گزارش خبرنگار ، جسد متلاشی شده زن میانسالی که دو هفته از مرگش می گذشت در خانه اش پیدا شد. جسد دیان حنا 57 ساله که در خانه اش در منطقه گرافتون در نیو ساوت ولز استرالیا جانش را از دست داده بود توسط یکی از دوستانش پیدا شد. بنا به گفته کاترین 33 ساله، دختر متوفی، جسد مادرش در تاریخ 8 نوامبر توسط یکی از دوستانش در خانه پیدا شد. این دختر جوان در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی استرالیا گفت که دوست مادرش پس از مشکوک شدن وارد خانه شد. او در این باره گفت : او متوجه بوی بدی شد که از داخل خانه خارج می شد و پس از ورود به خانه با جنازه تجزیه شده مادرم روبرو شد.

آندره، پسر این زن میانسال نخستین کسی بود که در جریان مرگ مادرش نهاده شد. او به همراه خواهرش بلافاصله در منزل مادرشان حضور پیدا کردند. کاترین ادامه داد : من به همراه برادرم در خانه حضور پیدا کردیم. وقتی درب خانه را باز کردیم من چند قدم رو به عقب برداشتم. من می لرزیدم و هنوز هم در شوک بسر می برم. در تمام خانه راه می رفتم و گریه می کردم.

بنا به گفته کاترینا تحقیقات برای پیدا کردن علت اصلی این زن میانسال ادامه دارد. اگرچه بنا به گفته این دختر جوان مادرش از لحاظ پزشکی دجار هیچ بیماری نبود اما جسد این زن برای یافتن علت دقیق مرگش تحت آزمایش کالبدشکافی قرار گرفته است.

در ادامه پلیس در محل حادثه حاضر و بقایای جسد زن برای انجام آزمایش به بیرون از خانه منتقل شد. همچنین این دختر جوان به همراه برادرش یک کمپین Go FundMe را راه اندازی نموده اند تا از این طریق هزینه نظافت منزل را که حدود 15000 دلار برآورد می گردد تامین نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1273

به "کشف جسد متلاشی شده زن میانسال در خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد متلاشی شده زن میانسال در خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید