کشتی فرنگی جوانان دنیا، 2 طلا و 3 برنز در انتظار فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست

به گزارش دور زمین، امشب و در دیدارهای فینال و ردهبندی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا، 2 نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا و 3 نماینده برای کسب مدال برنز به میدان می روند.

کشتی فرنگی جوانان دنیا، 2 طلا و 3 برنز در انتظار فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات مقدماتی و شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا دیروز و امروز در شهر تالین استونی برگزار گردید و در انتها محمد ناقوسی و علی اکبر یوسفی در اوزان 77 و 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و پویا دادمرز، شاهین بداغی و حسن فروزنده در اوزان 55، 63 و 87 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با دونگی هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 11 بر یک به پیروزی رسید، و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل انور الله یاروف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 باخت و با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، دادمرز به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 3 بر صفر از سد احمد باقدودا از مصر گذشت و راهی دیدار رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز مقابل تیگران میناسیان از ارمنستان قرار گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم شاهین بداغی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر از سد سانگ جون پارک از کره جنوبی گذشت. وی در دور دوم مقابل هراچیا پوقوسیان از ارمنستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله عبدالمالک مرابت از الجزایر را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لری ابولادزه از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 مغلوب گردید و به دیدار رده بندی رفت. حریف بداغی در این دیدار پتروف سولیف از کشور بلغارستان است.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رانت کالجولا از استونی با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله ساجان از هند را با نتیجه 7 بر 3 از پیشِ رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ناقوسی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 از سد عبدالرحمن کالکان از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال دامیر رحیم اف از روسیه است.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده در دور اول با نتیجه 4 بر صفر مغلوب گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. فروزنده در این گروه با نتیجه 5 بر 2 رویوتا ناسوکاوا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر کریستین زمپ از سوئیس را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. فروزنده در این دیدار به مصاف ایهار یاراشوویچ از بلاروس می رود.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر میکیتا کاوالاسکی از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل روبینزون ایسادزه از گرجستان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک از سد موحامت باکایر از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار انتهای به مصاف کولتون شولتز از آمریکا می رود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1950

به "کشتی فرنگی جوانان دنیا، 2 طلا و 3 برنز در انتظار فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جوانان دنیا، 2 طلا و 3 برنز در انتظار فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید