تور دبی: کربکندی: کره ای ها از استادیوم آزادی می ترسند، مثل بازی با امارات باشیم به مشکل می خوریم

به گزارش دور زمین، یک پیشکسوت فوتبال می گوید بازی مقابل امارات روز خوب تیم ملی ایران نبود و اماراتی ها بهتر و با برنامه تر بازی کردند.

تور دبی: کربکندی: کره ای ها از استادیوم آزادی می ترسند، مثل بازی با امارات باشیم به مشکل می خوریم

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگاران درباره پیروزی ایران مقابل امارات در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ما نسبت به حریف رجحان آنچنانی نداشتیم و حریف با توجه به اینکه خیلی خوب ایران را بررسی نموده بود، فضاها را از تیم ملی گرفت و پر تعداد و خیلی خوب دفاع و ارتباط ها را قطع می کرد اما روز خوب تیم ملی ایران هم نبود و ارتباط بین بازیکنان قطع می شد و آن هماهنگی لازم را نداشتیم.

او ادامه داد: اگر یاری داور ویدیویی نبود شاید بازی را می باختیم و این تصمیمات به ما یاری کرد تا پیروز از زمین خارج شویم. روز خوب ما نبود و حتی دو مهاجم ما با وجود همکاری و گلزنی شان روز خوبشان را پشت سر نگذاشتند و پاس های اشتباه زیادی می دادیم. تیم حریف هم به علت تجمع و فشردگی زیاد باعث شد توپ های ما خراب گردد اما در مجموع روز خوب ما نبود و اماراتی ها بهتر و با برنامه تر بازی کردند. البته خوشبختانه بازی را بردیم.

این پیشکسوت فوتبال درباره ملاقات مقابل کره جنوبی گفت: کره و ژاپن با وجود اینکه فوتبال خوبی را انجام می دهند و با برنامه و با نظم هستند اما همواره مقابل ما ترس و دلهره دارند. آن ها از استادیوم آزادی ترس دارند اما تیم های عربی مقابل ما نترس تر بازی می نمایند. البته کره قوی تر است و بازیکنان بهتری دارد و هر چند مقابل عمان با یک گل مقابل این تیم برنده شد اما تیم صاحب فوتبالی است و ما باید مقابل این تیم کم اشتباه ظاهر شویم. اگر بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم فکر می کنم راه صعود به جام جهانی را طی نموده ایم.

او افزود: کره را باید ببریم اما اگر مثل بازی با امارات بازی کنیم، قطعا به مشکل می خوریم. به هر حال در ایران بازی می کنیم و در خانه خودمان باید شکل بهتری از فوتبال را ارائه دهیم چون سرعت آن ها و مسائل ما در خط دفاعی ممکن است به ما آسیب بزند و باید مراقب باشیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4590

به "تور دبی: کربکندی: کره ای ها از استادیوم آزادی می ترسند، مثل بازی با امارات باشیم به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: کربکندی: کره ای ها از استادیوم آزادی می ترسند، مثل بازی با امارات باشیم به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید