کیش در پی مسافران جام جهانی قطر

به گزارش دور زمین، رییس جامعه هتلداران کیش می گوید: هزینه اقامت در هتل های قطر در دوران جام جهانی، 10 تا 15 میلیون تومان تمام می گردد، قول می دهیم چهارهزار اتاق با قیمت مناسب در جزیره کیش برای اقامت تماشاچی های ایرانی و خارجی و تیم های فوتبال آماده کنیم.

کیش در پی مسافران جام جهانی قطر

مسیح الله صفا در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین اقدامات و مذاکرات برای مشارکت در میزبانی از جام جهانی قطر با توجه به ظرفیت محدود این کشور و بعلاوه اظهارات دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد برای پذیرش بخشی از مسافران جام جهانی 2022 در کیش و قشم، اظهار کرد: با توجه به گام بلندی که تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی برداشته است، باید ظرفیت اقامت و پذیرایی را در جزیره کیش افزایش دهیم. قول می دهیم چهارهزار اتاق برای دوران جام جهانی، آماده کنیم. اگر تیم های خارجی نیامدند به هر حال ایرانی هایی که قصد تماشای این بازی ها را دارند با توجه به مسافت نزدیک کیش و قطر و تفاوت هزینه ها می توانند در این جزیره اقامت داشته باشند.

او اضافه کرد: هزینه هر شب اقامت در هتل های قطر بالای 10 تا 15 میلیون تومان می گردد، علاوه بر این تعداد هتل و اتاق در قطر کم است و همه تماشاچی ها، گردشگران و اعضای تیم ها را پوشش نمی دهد. ظرفیت دبی هم برای این رویداد کافی نیست. برای همین ما سعی می کنیم ظرفیت اقامت و استانداردها را در کیش تا جام جهانی بالا ببریم تا دست کم مسافران ایرانی را در این جزیره با قیمت مناسب و به مراتب مناسب تر از قطر پوشش دهیم. البته که حضور مسافران و تیم های خارجی در کیش مهم است، اما مسافران ایرانی برای ما مهم تر هستند.

او درباره استانداردسازی خدمات در اماکن اقامتی کیش، اظهار کرد: به تازگی رییس فدراسیون فوتبال ایران و نماینده فیفا از داشته ها و ظرفیت کیش بازدید نموده اند که این مساله، ما را برآن داشت تا شهریورماه سال 1401، پیش از شروع بازی ها، ظرفیت اقامت را آماده کنیم.

سیعد محمد ـ دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد ـ که چندی پیش برای مشارکت در میزبانی بخشی از جام جهانی قطر 2022 در دو جزیره قشم و کیش اعلام آمادگی نموده بود، گفته است: باتوجه به گنجایش کم کشور قطر در پذیرش گردشگران و مسافران جام جهانی 2022، برنامه ریزی کاملی داریم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در قشم و کیش، باعث شویم تا جهانگرد ها رضایت مندانه منطقه را ترک نمایند.

از زمان مطرح شدن قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022، مسؤولان و به ویژه فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران در پی مشارکت و میزبانی بخشی از این رویداد جهانی بودند. این کوشش ها از سال 1398 جدی تر شد، اما با توجه به ضعف نامساعد زمین های چمن و استادیوم های کیش و وجود رقبای جدی همانند امارات، کویت، عمان و حتی عربستان برای مشارکت و پذیرش میزبانی بخشی از جام جهانی، کار جزایر ایران کمی دشوارتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4640

به "کیش در پی مسافران جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش در پی مسافران جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید